今朝做咗件好傻ge事....
下晝去口試...
諗住係粉嶺火車站搭去ge
但係去到火車站
一見到架巴士話去聯和墟
就撞咗上去..
(冇睇過架巴士停邊個站就上車)
事前我淨係望過下個地址..
都唔知搭錯車會點算...
點知都俾我去到
ha...
真係冇野難到我ge..
個度有間粉嶺戲院...
20蚊一套戲
有蜘蛛俠又有魔盜王...
但係間戲院個外型...
勁似圍村祠堂= =
下次冇位去個度
可以確保有位= =
個組6個人立場一致...
心諗
今次死梗lu...
去到最後..
死lur埋個幾分鐘..
好辛苦= =
總結都係ok ge
又見到個個成日坐我前面ge 5d女仔....==
應該英文oral個日都見到..
|