li2233lch : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
無悔
li2233lch
暱稱: HIM
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2008-08-10
2008-08-04
2008-08-04
2008-07-28
2008-07-28

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 日誌統計 ::
文章總數: 951
留言總數: 116
今日人氣: 22
累積人氣: 16050
RSS Feed

2007 年 5 月 30 日  星期三   晴天


2007-05-30 分類: 未分類

今朝做咗件好傻ge事....

下晝去口試...
諗住係粉嶺火車站搭去ge
但係去到火車站
一見到架巴士話去聯和墟
就撞咗上去..
(冇睇過架巴士停邊個站就上車)
事前我淨係望過下個地址..
都唔知搭錯車會點算...
點知都俾我去到
ha...
真係冇野難到我ge..

個度有間粉嶺戲院...
20蚊一套戲
有蜘蛛俠又有魔盜王...
但係間戲院個外型...
勁似圍村祠堂= =
下次冇位去個度
可以確保有位= =

個組6個人立場一致...
心諗
今次死梗lu...
去到最後..
死lur埋個幾分鐘..
好辛苦= =

總結都係ok ge

又見到個個成日坐我前面ge 5d女仔....==
應該英文oral個日都見到..



2007-05-30 分類: 未分類

今日ms fung串我
叫我唱tenor唔好唱bass
如果唔係聽日口試一定死= =

其實而家ge日子都幾苦

記掛ge事多咗
反而冇時間靜落嚟
諗下野

日子總係過得好快ge
轉眼5月完咗
之後就係6月 7月  8月
覺得日子苦悶
但係一d都唔想時間過得咁快...

好矛盾...




2007 年 5 月 29 日  星期二   晴天


2007-05-29 分類: 未分類

琴晚真係sorry a~
a媽就咁熜電制..
唉...

今朝冇殺波...
好似好唔盡興咁tim
就咁打咪算lo...

其實我覺得
一塊拍ge好壞
唔係睇價錢
我個塊
百幾蚊...
就由小學開始用到而家

我都係唔適合打羽毛球ge la

一陣要返去練oral la...




2007 年 5 月 27 日  星期日   晴天


2007-05-27 分類: 未分類

下年bio好似好多人爭咁ge= =
唔緊要
我如果去6c
就唔駛同咁多勁人一齊...

真係好恐怖...
我唔知有咩好講la...
問我做咩唔同佢溝通...
我廢是講
佢就話我唔理佢...
好客氣咁話...
覺得佢成日問句式咁講野
佢就發哂脾氣咁...

太可怕la
得罪哂d女人都要講句...
師奶好得人驚



2007-05-27 分類: 未分類

今日phy olym
淺過舊年
但係都係唔識= =

聽日冇得行山la...= =