頭先睇咗pure math書第一頁...
發現...
我唔識= =
睇完ans
嘩..
李卓謙真係好白癡
咁都唔識= =
由此體會到
有人讀書俾我聽
同我自己睇
效果相差好遠..
平時上堂聽老師讀書
補習聽a sir讀notes
其實
學ge野都係百幾蚊買返嚟ge書裡面有寫ge
好無奈= =
搵個好心人讀書俾我聽
我諗頭先我一定唔會睇唔識ge...(自我安慰中...)
又發現自己係mutation
過會考之後愈來愈細路仔= =
聽到聽日唔去睇戲
竟然會唔開心咗一陣= =
本來好期待聽日一班人去睇戲ge ma
點知聽日都係要係屋企度悶...
唉..
又有d嬲...
點解個msn咁唔聽話
前晚sd野sd得咁慢
如果快d ge話
今日就唔駛咁悶
可能琴日真係太攰
點解今日仲係跑唔郁ge= =
第一次發覺自己咁廢..
聽日就會跑得郁ge la
體能咁差
點行山?= =
|