今日係母親節 謹向母親大人講聲 母親節快樂
人生第一次去懇親日 好warm
淨得lo sir唱和音都好夠聲 幾好聽a...
好想快d考完amath 就算冇a都唔緊要 因為我真係好討厭個種為考試讀書ge感覺
下晝又睇賤精先生 一睇咗開始就想睇到結尾= =
前面是絕路 希望在轉角
一路睇呢套戲一路聽明年今日 好舒服
有夢想ge人可能好傻 但係冇夢想ge人更加傻
今日係自修室 好哂時間 講出嚟會俾人打死
冇端端睇完書返嚟 見到隔離個位有個好熟悉ge筆袋 原來係健健嚟咗 ha 見到我係咪俾我嚇親呢..
去返個間餐廳食 兩個人都飽死咗lu
行山個度 決定將一日行程分開兩日
今日完全冇效率 好慘
fellowship 我不太專心 第一眼訓 第二我實在冇心情.. 但係連聽道都要睇心情 真係好過份
神a 救我脫離而家ge光境
黃生真係好唔鐘意見到人唔講野 = =
多謝佢ge鼓勵 我都想多經歷主愛
今晚 本來諗住又要一個人獨守翠屏ge... 後來都有人陪 多謝la
點解而家連大學生都要咁搏命溫書ge= =
係我心目中個朵花已經好靚 估下我講緊邊朵 xp
進度太慢 聽日要200%用功
靈性好差好差
今日下晝好唔乖 返學校捉象棋~
amath 好冇心機溫= =