今朝
好遲先去到
8:17入試場
行樓梯都唔係快得去邊..
恩主教ge校園好似迷宮a~
原來有好多熟人都係個度..
有個叫做柳景揚ge人
之後中文都一齊
慘lu
同d勁到咁變態ge人一齊xp
paper1
真係可以話玩完
我最驚ge*好似出現咗無數次
計數ge又得好少好少
想點wo
paper 2
已知錯2題..
其實我做得好快ga
有2個字check 卷...
但係我連題目都唔睇a~
好快咁飛過咗
haha= =
其實我用最基本ge trial and error
有一題根本唔駛錯..
未知ge
唔知錯幾多呢
但係已知ge
就係有b都值得開心
下晝
無心機溫書..
岩岩考完就真係唔好咁快溫
個心奉獻俾phy
返唔到嚟
當然la~
送出去ge心
就好似潑出去ge水
一去無回頭ma
ha
有個f7同我講
當年佢mc full咗
但係最後a唔到...
佩服= =
加油la
文科生都要加油a...
有d人平時上geog唔聽書 ge...
加油la= =
唉...
又係想講個句...
點解之前我冇報geog...
某d人講到geog咁易..= =
今日見到李金豐個筆袋
呆咗...
好多好多個...= =
原來d人咁熱戀真紅ge= =
細佬又發燒la..
明明好咗d
又燒返...
心口好痛
深呼吸痛..
摸落去又痛.. |