今日 真係要感謝神.. 考緊個時淨係肚痛 但係一次想去toilet ge衝動都冇
咳得好利害a 我幾時會咳死呢...
今日eng真係唔算難 係好趕lo~ 佢suggest個時間真係玩死人ge task5邊有可能30min做完a..
希望呢份卷成績好返d la~
------------------------------------------------
明白經歷太多 樂與悲我永不可操縱 讓記憶中只記最好 忘記當中所有痛
琴晚訓唔著 太辛苦la
好肚痛...
愈諗愈覺得自己作得差...
自己彈琴廢咗好多好多a 點算a... 我以後仲想彈琴ga...
---------------------------------
多謝你
我會永遠記住ge
今日paper1a.. 真係唔難.. 好驚要就嚟滿分先有第5等
作文 一見到個題目 嘩...玩我咩= = 逼我作兩篇爛文啫 結果真係作得好差 仲比我想像中爛 咁就死咗lu
之前坐我前面個女仔 今日都係坐我前面 不過隔咗兩個人
當我透明 算la 雨中漫步咪幾好xp
喉嚨超唔舒服
記得陳sir話 當佢咳幾聲ge時候 就會有人送喉糖俾佢 好幸福a~
自我安慰下先 標叔又係成日喉嚨唔舒服...
嗯 睇嚟我math好有希望..
d 高form成日嚇我 math勁ge人 amath a到 math a唔到 我可唔可以揀中間ar.. ==
將近結局了