當一切都變得唔重要
自己可能得到更多...
因為當平時太過著緊一樣野
就會忽略身邊其他美麗ge野
金庸ge書會引用好多佛經
可能係自細有接觸
唔會覺得太難明
而家睇返以前細個睇過ge野
有d可惜點解d人會將哲學當做宗教
前人ge智慧被鬼神化
可惜
又會諗
如果以前唔係自入為主ge討厭佛教..
今日我會係個點ge人呢...
真係唔知
今日表現好好多la...
去食泡飯
好多味精= =
之後去a婆個度..
又有得同表弟玩..
覺得..
佢好邪惡 = =
蝦我ge...
好害怕..
我唔知自己想點...
我一d都唔了解自己
|