li2233lch : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
無悔
li2233lch
暱稱: HIM
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2008-08-10
2008-08-04
2008-08-04
2008-07-28
2008-07-28

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 日誌統計 ::
文章總數: 951
留言總數: 116
今日人氣: 21
累積人氣: 16005
RSS Feed

2007 年 6 月 12 日  星期二   晴天


2007-06-12 分類: 未分類

我已經好厭倦由朝到晚對住部機...
好攰...
又唔知對嚟做咩..

有咁多屬靈書未睇
真係好應該趁假期充實自己..
而唔係浪費..

你講得岩
我會努力ge

何況
我仲有大量pure math書未睇呢~

標叔成日話
信主唔係感覺..
唔好成日等感動..
唔好成日覺得一刻ge靈性好就掂
我而家終於明白la...

管理自己ge口
基督徒ge言語應該同世俗人有d分別..
成日討論犯罪 ge事
好得罪神

好期待令會...

原來已經過咗一個月

為考緊試ge同學送上祝福~ 



2007-06-12 分類: 未分類

今日打4個鐘波..
雖然唔算攰死
但係好盡興..

好開心....
travian開咗2村la...
有排玩




2007 年 6 月 11 日  星期一   晴天


2007-06-11 分類: 未分類

我會俾心機ge
就算一千次一萬次都好..
到最後..
我一定要成功..




2007 年 6 月 10 日  星期日   晴天


2007-06-10 分類: 未分類

細佬琴日開始發燒
最高39.5度...
佢真係慘..
成日高燒

a媽成日都係咁
見到人病唔係關心
而係又打又鬧...
好討厭...

今日主日學..
黃sir問..
30歲老唔老...
我覺得...
要睇下自己想唔想生存落去..
如果日子好苦ge..
30歲就會覺得自己經歷太多
好老la..
但係如果係開心ge
30歲個時一定會覺得自己好後生~

就好似之前係度諗.
活到80歲..
是福?..是禍?
ha
如果80歲仲見返而家識得ge人..
個情景應該會幾搞笑..

咁到底我而家日子係苦定係樂呢...?

夜晚..
忍唔住要發脾氣...
一覺得冇人明白我
就會好沮喪...

要常常喜樂




2007 年 6 月 8 日  星期五   晴天


2007-06-08 分類: 未分類

今朝早去游水..
雷暴警告= =
其實都幾好玩...

突然又覺得
人好渺少...
為咗一聲雷..
我等咗一個鐘...
不過陪人吹水都係一件快事...

都話一定會見到識得ge人la~

游完水個人飄下飄下= =

跟住去買送...
師父見到我係咪好驚呢...
我都覺我買太多野= =

一個沙爹海鮮煲
一個三色蛋
一個豆腐羹..
我細佬終於冇彈la...= =
佢話...
好有住家男ge水準...= =

煮完lunch超攰
但係超值得
個海鮮煲好成功...
好味...

之後又要去銀行排隊入數...
返fellowship個陣都攰死lu= =

一聽lo sir講野就會引唔住笑........
明多咗野a~

有信心我會復興ge
唔係口講..
要有行動

今晚又冇端端諗通咗野..
我錯la..
在此認錯..

忘不了
就換個方式去記得
舒服好多...

睇書真係學到好多野