今朝早去游水..
雷暴警告= =
其實都幾好玩...
突然又覺得
人好渺少...
為咗一聲雷..
我等咗一個鐘...
不過陪人吹水都係一件快事...
都話一定會見到識得ge人la~
游完水個人飄下飄下= =
跟住去買送...
師父見到我係咪好驚呢...
我都覺我買太多野= =
一個沙爹海鮮煲
一個三色蛋
一個豆腐羹..
我細佬終於冇彈la...= =
佢話...
好有住家男ge水準...= =
煮完lunch超攰
但係超值得
個海鮮煲好成功...
好味...
之後又要去銀行排隊入數...
返fellowship個陣都攰死lu= =
一聽lo sir講野就會引唔住笑........
明多咗野a~
有信心我會復興ge
唔係口講..
要有行動
今晚又冇端端諗通咗野..
我錯la..
在此認錯..
忘不了
就換個方式去記得
舒服好多...
睇書真係學到好多野
|