立即變黑 得咗...= = 黑咗la 黑咗la 咁快就哂黑咗... 唔係唔鐘意 係有點兒無奈= =
超唔明點解et honey要將et推嚟推去 推俾人冇用ge bo et同et honey 係絕襯嚟ge ma..xp
今日又勝過一個試探.. 感謝神
主恩實在更多
終於睇完笑傲江湖lu... 連返學校還書都唔記得咗== 算la 反正都遲還 早d定係遲d 又有咩所謂
做隱士未必就係貪生怕死之徒 避世都要付出好大勇氣
今次唔打感想lu 自己記得就算
睇完之後 諗唔到到底令狐沖係幸福定係可憐...
或者人生就係咁 冇絕對ge幸福..
被神赦免多ge人 會更愛主 而一個人好愛主 就顯示咗佢看清自己蒙神好大ge赦免 呢個就係我對"愛大赦免也大"ge睇法... 不過都係覺得好難解= =
得到將來會失去ge野 又有d咩益處呢..
順其自然...
下晝去打波.. 超攰
聽一首歌 叫做上帝聽禱告 歌詞好好..
所有事都係主所安排 主所導引 我仲需要擔心d咩呢.. 我要握緊d咩呢 冇 一d都唔需要
神a.. 我好想更明白你ge旨意