打返琴日謝師宴先
-----------------------------
感謝神
除咗咳之外
就咩事都冇
朝早起身
係咁諗
買咩好呢
諗咗超耐= =
11點先開始
好彩趕得切~
但係天氣真係太熱
熱死人la= =
ha
真係好多人都成set西裝咁去
我成為咗異類lu= =
f6 d人話會見到恐怖野
都唔算a
係打扮得斯文啫xd
覺得自己食得少野
食得好少就覺得太飽
好辛苦
病ge後遺症= =
對d甜品好有興趣
應該唔算難整
唯一想知ge係紅色個樣甜品係點整..
ha
因為諗咗好多日
都解決唔到一個問題
之後影相
當人人都拎住部好的式ge dc
一係就dslr
我拎部prosumer出嚟真係礙眼= =
只係覺得
點解咁快就完咗ge
ha
證明咗今次謝師宴好愉快
快樂ge時間過得特別快
有種感覺
唔知點講出嚟
算la
遲d就會冇ge la
好攰
|