選擇d咁ge時間踩單車..
只有佩服自己ge智慧太高 ==
曬燶咗lu
起碼痛一日
痕一個星期...
5年嚟第一次踩單車
一開始就出師不利..
前面某人急剎兼架車打橫停係度...
車頭又載得太多野..(3個人ge袋加水...= =)
要轉彎避一定唔得
0.2秒時間
我係度諗車過去定係急剎
我揀咗後者..
當我以為一定冇事...(以前呢d情況試過無數次)
我唔記得車頭載咁多重野...
結果
打咗個極不漂亮ge前空翻..
四肢齊傷....= =
唔關任何人事ge
只可以怪自己技術太差...
真係唔緊要ge
唔需要自責la~
著牛仔褲踩單車ge人
俾個gd 你...
唔知點講你好la...
邵又係超勁...
相機加大背囊...
呢個就係點解我要幫另外兩個人載袋ge原因la..
我又滿以為自己游咁多日水..
黑咗咁多
一定唔會曬傷..
唔搽太陽油...
結果..
紅得好鮮艷a~
真係開心la ==
培用咗一個鐘學識踩單車..
真係好叻ge la...
慢少少唔緊要ge...
11點鐘租車
3點鐘先到沙田
當然
我一定會去食雪糕~^^
個聖經套好貴a....
唉
冇錢= =
搵日去家政行買材料車la
簡單d..
回程ge天氣先算係可以接受ge ma
正幾多倍..
某人用2波踩咁耐
真係辛苦哂la..
用6波會輕鬆好多ga...= =
一落車...
右手左手加腳ge皮外傷都冇咩野
淨係痛..
但係左腳d瘀血好嚴重下...
我聽日冇得游水la...
可憐
只可以怪我唔學a媽個d跳車神功...撞柱神功...xx神功....etc
(話說佢以前就快撞燈柱係直衝過去...
架車可以好平衡就撞返後
咩事都冇...簡直係奇蹟)
a爸話金寶不嬲都可以免費係沙田交車
30蚊wo...
我們被騙了...
一日記事到此為止
|