li2233lch : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
無悔
li2233lch
暱稱: HIM
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2008-08-10
2008-08-04
2008-08-04
2008-07-28
2008-07-28

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 日誌統計 ::
文章總數: 951
留言總數: 116
今日人氣: 35
累積人氣: 15968
RSS Feed

2007 年 8 月 15 日  星期三   晴天


2007-08-15 分類: 未分類

死lo
點解我會話死?
因為
呢兩日我仲係沉迷係套戲裡面
仲係係咁諗返小倫同埋小雨= =
作為一個基督徒
平時都冇咁熱心諗聖經
真係死lo...

今晚同自己講
呢個世界冇小雨ge la
返去現實la...= =

如果將來神賜一個咁好ge伴侶俾我
咁當係bonus lo
haha(弟兄們...要記住彼此代求a....xdd)

好肯定自己將來ge方向...
我好想靜..
好想靜落嚟
而家我已經覺得嘈得不得了la...><
一定要搬去鄉郊地方
再唔係離開hk
去另一個寧靜ge地方...

如果有得朝頭早返d好悠閒又係自己鐘意ge工...
放工返屋企聽音樂彈下琴
再夜d去觀星...
咁就正la
簡直係我一直夢寐以求ge生活
(但係神好似叫我地要一世以爭戰為目標a可...算la...
放棄我呢d不設實際ge幻想...= =)

---------------------------------------------------
冇端端又覺得
神ge一切安排都好奇妙

好似我咁...
我冇音樂ge天份...
但係神俾我機會去學琴bo

我數學有少少天份
但係神冇俾我機會去學數
因為經濟ge關係
小學全部時間都浪費咗...

有d人
細細個就搵到自己ge天份
神又俾機會佢地去學
咁咪會成功lo
咁咪係"天才"lo

呢幾日學會接受自己係蠢才..

但係我有一樣野比天才叻ge
就係佢地一世都學唔到我咁蠢xddd

又發現作曲係好考靈感ge野
今日搭車ge時候
冇端端好有靈感
melody不停咁湧現
但係...
一返到屋企...
唔記得哂lu= =

-------------------------------------------
好la
記下今日去邊..
今日去咗博物館一日遊
去咗海防
電影資料館
藝術館

但係咩都學唔到
因為腦海中仲係小倫小雨...(*死得gela><)

海防真係太大...
太多野睇

電影資料館一行
又見到不能說的秘密la= =
睇返jay ge歷史
原來佢細細個
a媽見佢有天份
就賣哂所有野嚟買一部古琴...
過百萬ge
俾佢最好咁學琴..
太偉大la...

所以...
係套戲裡面...
佢隱藏住好多對呢部古琴ge情
對a媽ge情..

由一個傳菜員到今日ge導演
佢一生轉變都幾大..

去到藝術館
捉一盤象棋
因為太攰ge關係
行錯太多棋...
(我捉棋真係要好有精神先捉到)
輸咗
唔緊la~^^

最後...
去埋今晚個冇聊briefing
咁就攰死lu= =

今晚收到secret譜
開心死..
雖然我唔覺得好聽...~




2007 年 8 月 14 日  星期二   晴天


2007-08-14 分類: 未分類

或者要諗下
咩叫做氣質

好想好想
聽到你彈個首歌

我都要苦練我ge鋼琴a!



2007-08-14 分類: 未分類

今日係整甜品日
由朝早起身開始就不停地咁整
ha
全部都失敗哂= =

整到有一刻
我覺得我自有記憶以來
從未試過咁攰
咁唔想生存落去...
好想一訓...
永遠都唔會再起身
(好似講到好恐怖咁)

當我最攰
最冇心情ge時候
就去彈琴
發覺得又愛上返彈琴..
而家覺得
彈琴ge感覺好幸福..

岩岩出去一陣
返屋企ge途中
冇端端
好想好想喊
回憶好似一幕一幕咁出現係我眼前

誤會過後
原來真係返唔到轉頭




2007 年 8 月 13 日  星期一   晴天


2007-08-13 分類: 未分類

睇完今朝套戲之後
更加發現harry potter 5係爛片..
淨係製造氣氛個方面已經高下立見la==

同樣係識得彈琴
點解氣質差咁遠ge
晴依差得太多la...

睇完戲之後
好有衝動想彈返琴...= =
dl哂d歌嚟彈...
發覺...
咁易ge= =

更加佩服作曲個個ge功力
harmony作得好好

ha
唔寫la
係記係腦裡面ge~

下晝衝咗去科大
如果係中文ge話
可能會知多d ga
好可惜
但係...
中間有幾條問題
勁似哲學...= =

晚上去太空館
講星系
聽大爆炸ge理據...聽到厭
但係都有收獲
佢都有講大爆炸ge致命傷
好野
以後傳福音識點講大爆炸唔成立lu

第一係類星系以接近光速去expand
係現有phy唔能夠接受ge
第二係只要將大爆炸由頭講一次
就有語法上ge contradiction
因為一開始係中心爆出嚟ge ma
之後我地而家就會話
每個星系都係中心(係佢ge觀點)

-----------------------------------------------

冷咖啡離開了杯墊
我忍住的情緒在很后面
拼命想挽回的從前
在我臉上依舊清晰可見
最美的不是下雨天
是曾與你躲過雨的屋檐 oh~~
回憶的畫面
在蕩著秋千 夢開始不甜
你說把愛漸漸 放下會走更遠
又何必去改變 已錯過的時間
你用你的指尖 阻止我說再見
想象你在身邊 在完全失去之前
你說把愛漸漸 放下會走更遠
或許命運的簽 只讓我們遇見
只讓我們相戀 這一季的秋天
飄落後才發現 這幸福的碎片
要我怎麼撿


2007-08-13 分類: 未分類

今朝早同細佬一齊去apm 睇不能說的秘密(好怪a可?=-=)

套戲太正la
jay將佢d 歌ge風格搬落套戲個度
好舒服~

中後段係會突兀少少
但係當最後再重溫一次
就會覺得
好正

鐘意音樂ge人
真係唔應該一世留係hk
hk太嘈la..

jay鬥琴個陣
我同細佬都係度笑...
好假a...
單手彈到ge話
jay勁過李雲迪la

男女主角一齊4hand個part
好正
可以送琴譜俾對方
太幸福la

睇呢套戲要好專心
因為最後個時自己會好想重溫返所有片段
如果唔記得咗之前ge任何一part
最後會覺得好失落

ha
其實最正ge地方
係我係呢套戲搵返好多回憶...

我永遠都會記得個一日
每一個音我都會記得心裡面

因為
難得有人彈音俾我聽lo~xd