死lo
點解我會話死?
因為
呢兩日我仲係沉迷係套戲裡面
仲係係咁諗返小倫同埋小雨= =
作為一個基督徒
平時都冇咁熱心諗聖經
真係死lo...
今晚同自己講
呢個世界冇小雨ge la
返去現實la...= =
如果將來神賜一個咁好ge伴侶俾我
咁當係bonus lo
haha(弟兄們...要記住彼此代求a....xdd)
好肯定自己將來ge方向...
我好想靜..
好想靜落嚟
而家我已經覺得嘈得不得了la...><
一定要搬去鄉郊地方
再唔係離開hk
去另一個寧靜ge地方...
如果有得朝頭早返d好悠閒又係自己鐘意ge工...
放工返屋企聽音樂彈下琴
再夜d去觀星...
咁就正la
簡直係我一直夢寐以求ge生活
(但係神好似叫我地要一世以爭戰為目標a可...算la...
放棄我呢d不設實際ge幻想...= =)
---------------------------------------------------
冇端端又覺得
神ge一切安排都好奇妙
好似我咁...
我冇音樂ge天份...
但係神俾我機會去學琴bo
我數學有少少天份
但係神冇俾我機會去學數
因為經濟ge關係
小學全部時間都浪費咗...
有d人
細細個就搵到自己ge天份
神又俾機會佢地去學
咁咪會成功lo
咁咪係"天才"lo
呢幾日學會接受自己係蠢才..
但係我有一樣野比天才叻ge
就係佢地一世都學唔到我咁蠢xddd
又發現作曲係好考靈感ge野
今日搭車ge時候
冇端端好有靈感
melody不停咁湧現
但係...
一返到屋企...
唔記得哂lu= =
-------------------------------------------
好la
記下今日去邊..
今日去咗博物館一日遊
去咗海防
電影資料館
藝術館
但係咩都學唔到
因為腦海中仲係小倫小雨...(*死得gela><)
海防真係太大...
太多野睇
電影資料館一行
又見到不能說的秘密la= =
睇返jay ge歷史
原來佢細細個
a媽見佢有天份
就賣哂所有野嚟買一部古琴...
過百萬ge
俾佢最好咁學琴..
太偉大la...
所以...
係套戲裡面...
佢隱藏住好多對呢部古琴ge情
對a媽ge情..
由一個傳菜員到今日ge導演
佢一生轉變都幾大..
去到藝術館
捉一盤象棋
因為太攰ge關係
行錯太多棋...
(我捉棋真係要好有精神先捉到)
輸咗
唔緊la~^^
最後...
去埋今晚個冇聊briefing
咁就攰死lu= =
今晚收到secret譜
開心死..
雖然我唔覺得好聽...~
|