li2233lch : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
無悔
li2233lch
暱稱: HIM
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2008-08-10
2008-08-04
2008-08-04
2008-07-28
2008-07-28

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 日誌統計 ::
文章總數: 951
留言總數: 116
今日人氣: 34
累積人氣: 15967
RSS Feed

2007 年 9 月 14 日  星期五   晴天


2007-09-14 分類: 未分類

今朝又冇端端發癲= =
心情ge野真係變化好大
毫無原因ge= =

上完phy 堂之後
見到高佬話"我明咗moment la"個x樣..
笑咗一下
之後就開心返好多= =
真係要多謝佢la.. ==

要愛人如己
難..

邵叫我檢討下我自己係咪參加太多活動..
都岩ge
但係我好肯定
靈性先係最重要ge因素
就算我咩都唔做
但我靈性差
我仲係會覺得日子過得好苦..
只要靈性復興
就自然有力去過每一日la~

既然ms ip都識講
佢會考都"失敗"過
咁佢就唔好成日話我chem b la= =
你話你失望
但係又點及我自己ge失望呢..

聽日大電視...= =



2007-09-14 分類: 未分類

今日輕鬆好多
但係好眼訓= =

仲係覺得
自修會明多d野..= =

ms ip竟然透過我細佬埋怨我唔去chem olym bo ==
係你唔叫我去咋bo..
又話咩可以叫校長幫我寫推薦信..
易d入medicine..
我仲好記得不久前校長講點解唔幫我寫= =
其實
我不嬲都預咗時間去ge
冇需要利誘..= =

想retake ce
amath...
chem..
始終都係遺憾...

我係咪太忙呢
係掛..

全f6得我一個人去理學會?!
有冇搞錯..><
我唔會做會長ge...= =

mf..要一個好名..
點諗呢..




2007 年 9 月 13 日  星期四   晴天


2007-09-13 分類: 未分類

岩岩7:00睇電視
香港電台d節目..
用secret同埋早操做背景音樂
初時仲以為自己耳嗚= =
真好波..
一d都唔match.

3大男高音好勁a!
但係唔知點解硬係覺得佢地d聲一樣xddd

今日好攰a
p math教快好多
但係因為之前學過或者預習過
所以問題不大..

phy今堂舒服少少
normal force個題我竟然搵錯..
我d concept咁唔清
ce冇死到真係好彩= =

chem覺得自修仲學得多野..
今堂聽聽下好混亂= =
可能係我蠢..

proof reading錯咁多
好灰tim

放學好攰
提唔起勁做任何野
係咁哂時間
同埋..
係咁串謝衰人xdddd




2007 年 9 月 12 日  星期三   晴天


2007-09-12 分類: 未分類

做咗個幾鐘先做完p math個"1"題數
仲要勁漏step..
真可憐..

sin cos個兩題我索性睇ans..
發癲ge
而家我計數好冇耐性= =
真係唔算難..
10級我俾9級= =

其他尚算可以...

但係遲d有d數更加難bo...= =
好想讀返amath..= =

一個裝住空盒ge盒唔係空盒..
呢d就係logic la= =
就好似今日個"1"題咁..
一題包括最簡單頭10個英文字母ge題目一d都唔簡單= =

連計數都計死我
前途一片灰暗

不斷有人問我係咪好唔開心= =
可能呢排我真係ge..
自己唔認啫..= =



2007-09-12 分類: 未分類

今日真係好痛苦..

pmath10題MI
lo sir 大發神威..
但係聽聞佢係4d都係叫人做哂所有數
而佢自己呢..做班務...勤奮ge班主任..
班f4應該會更慘
計20題差唔多樣ge quadratic equation係虐待= =

中化都係虐待
係咁講文化
極覺得而家上哲學a..
我頂唔順呢d咁logical ge野==

phy d數難到嘔
未見過ge

ue份proof read又難..
但係聽聞算淺..=-=

chem 第二次lab 都幾難..
放學搞咗10分鐘先明佢想點and計哂數

mf做副主
多謝一班f4 la..
總務要好好協助佈置a!
知冇? xpp

coun做大電視
xddd
好有經驗
其實咁都好
唔駛年年轉
唔駛適應

原來2006年ue 得200個人a..
15.幾%人有c以上..
我想有credit a..= =