今日真係好痛苦..
pmath10題MI
lo sir 大發神威..
但係聽聞佢係4d都係叫人做哂所有數
而佢自己呢..做班務...勤奮ge班主任..
班f4應該會更慘
計20題差唔多樣ge quadratic equation係虐待= =
中化都係虐待
係咁講文化
極覺得而家上哲學a..
我頂唔順呢d咁logical ge野==
phy d數難到嘔
未見過ge
ue份proof read又難..
但係聽聞算淺..=-=
chem 第二次lab 都幾難..
放學搞咗10分鐘先明佢想點and計哂數
mf做副主
多謝一班f4 la..
總務要好好協助佈置a!
知冇? xpp
coun做大電視
xddd
好有經驗
其實咁都好
唔駛年年轉
唔駛適應
原來2006年ue 得200個人a..
15.幾%人有c以上..
我想有credit a..= =
|