今日差唔多全日都係理大度過
理大d冷氣好凍><
canteen而家仲係好多人bo @@
對hardware焊野個d冇興趣..
好似咩都係design
其他都係電腦整
我一定唔掂ge
無端端對programing好有興趣..
用文字控制死物幾搞笑
一定要學c++ a...
佢介紹咗一本好書
但係唔知買唔買好...
晶晶真係勁,..
真係咩都識= =
又識c++
今日先發現佢係學費全免ge
所以今個暑假係咁去大學ge summer course
我之前都好想報a...
但係每個course學費起碼一千蚊...
唉= =
全免ge人真幸福...
不過我冇唔gir佢
因為佢善用佢ge全免去學野lo
f3就有機會去大學學bio genetic engineering(有得玩gene a><)
又學c++
又學數...
唉= =
真令人羨慕
淨返十日都唔夠咋...
仲有好多野想做tim
暑假真係短= =
拼命想挽回的從前
在我臉上依舊清晰可見.. |