今日又係好攰...
聽日應該係中五六男同女第一次合班..
傾放榜(傾足上下晝..誇張= =)
d f6好羨慕a
ha
不過其實有d咩可以傾咁耐呢= =
應該會幾無聊...
唔知點解
我舅父係都要勸我讀醫= =
其實如果可以做無國界醫生或者奧比斯
我會覺得好正..
但係我無辦法接受自己咁直接操控一個人ge性命= =
如果要係醫療呢方面ge
我會prefer 醫藥工程
研究d新藥
可以幫到更多ge人
科研會岩我多d~
不過...
生態and 氣候...
我會有興趣d..
因為而家我就快熱死la= =(末日ge太陽可以灸人...太恐怖= =)
ha
其實係覺得追住d龍捲風過日子ge科學家好好玩啫~
|