li2233lch : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
無悔
li2233lch
暱稱: HIM
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2008-08-10
2008-08-04
2008-08-04
2008-07-28
2008-07-28

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 日誌統計 ::
文章總數: 951
留言總數: 116
今日人氣: 26
累積人氣: 16010
RSS Feed

2007 年 8 月 5 日  星期日   晴天


2007-08-05 分類: 未分類

唔想再咁哂氣
但係一無所得...= =
成日亂衝亂撞
真係好攰...

剩返唔夠一個月a...
仲有好多野想做...
唉= =
好後悔之前浪費太多時間係d做完都冇用ge野上面..



2007-08-05 分類: 未分類

好野
唔駛合班
ha
好似黃sir咁講
去到青e先合la~

偉大ge黃sir請我地食飯..
好野

但係..
好似對升中6冇幫助lo xddd




2007 年 8 月 4 日  星期六   晴天


2007-08-04 分類: 未分類

今日又係好攰...

聽日應該係中五六男同女第一次合班..
傾放榜(傾足上下晝..誇張= =)
d f6好羨慕a
ha
不過其實有d咩可以傾咁耐呢= =
應該會幾無聊...

唔知點解
我舅父係都要勸我讀醫= =
其實如果可以做無國界醫生或者奧比斯
我會覺得好正..
但係我無辦法接受自己咁直接操控一個人ge性命= =

如果要係醫療呢方面ge
我會prefer 醫藥工程
研究d新藥
可以幫到更多ge人
科研會岩我多d~

不過...
生態and 氣候...
我會有興趣d..
因為而家我就快熱死la= =(末日ge太陽可以灸人...太恐怖= =)
ha
其實係覺得追住d龍捲風過日子ge科學家好好玩啫~




2007 年 8 月 3 日  星期五   晴天


2007-08-03 分類: 未分類

今晚狂睇jupas
發現好多科都要pure math
bio得好少
咁點解要分math group 同bio group ge? ==

原來大學有好多科
睇到我眼花= =
唔睇la= =
pure phy chem一定死唔去= =

原來有d科讀chem就唔駛讀bio
好似環境科學咁..
仲有..
中大biochem都唔駛讀bio
原來之前ge諗法係誤解嚟ge

咁咪即係逼d唔想讀math ge人讀pure math?= =



2007-08-03 分類: 未分類

今朝遲咗起身..

所以淨係去到午堂
連fellowship都返唔到

影咗打學生相
聽曾同學話
都諗咗如果唔夠分會去邊間中學

大埔墟鍋貼大王一d都唔好食ge= =

之後去健家打機
坤實在太多名句
不能盡錄
佢突然進步好多@@
識得組織...
但係係佢心目中
而家最好用ge招數係:爆= =

之後又打波bo
真開心
out竟然係咁多shooter之中贏咗xppp
全靠排係坤後面xdddd
但係發現一個問題
一見到個框高d我就會淆ge la= =