琴日ge交響情人夢最尾個part幾好
個錄音真係唔錯..
今朝無端端咁早起身真係想死
不過一年食一餐開學飯
都幾有意義..
take care..
中化應該係王李妙齡
ue 班主任
chem新老師..
phy 黃sir
pure math lo sir..
正..
p math俾lo sir教..
終於唔駛捱標叔ge日子la..
以前問數要等第二日先可以知ans
因為..
個uncle bill 成日都"懶得計"..
搵lo sir代勞..= =
而且lo sir d廢話實在太正..
另外個d除咗chem唔知個老師點之外
都應該唔錯..
好野..
hopefully it will be a nice year..
新個個chem 老師俾我ge第一印象幾好..
最初遠睇勁驚佢又係黎太個類老師= =
我細佬ge老師同我個年冇咩分別..
math轉咗唐sir
bk轉咗ms 關
中文轉咗黃生..
佢d老師更加正....= =
ha..
唔理d老師係點
都係要自己努力ge ma..
開始自修.... |