入咗6c班..
應該係一個唔錯ge經歷
math有k達
phy 有patrick
ha
應該幾好玩
ms chow做班主任
ha
標叔有報應..
俾人拋棄返..xp
我細佬話佢教eng唔錯
不過..
佢係都要我買過本eng usage a..= =
唉..
phy多數係黃sir教..
都好ge..
本phy書唔會哂..
pmath俾邊個教都冇所謂..
不過我prefer lo sir多d..
因為佢d 廢話真係好正xd
6b係ms lo..
難忘上佢英文堂要做運動提神..(好無奈ge經歷)
更難忘佢無端端扣我分...又唔講原因..xd
6a王李妙齡..
a nice teacher..
佢教識我好多野
我細佬入咗4e
ms yip做班主任@@
ha..
極度feel到..
ms yip會將串我ge習慣延伸到我細佬身上
叫佢節哀順變ba la xp
今日返counsellor f1迎新日..
今年唔知點解
好多野想同班f1講..
搞到最遲返班房..= =
玩遊戲
今年呢班f1好嘈..
我帶遊戲搞到把聲沙哂= =
今年應該帶1d la..
希望帶d讀書叻d ge 人la..
不過咁諗野ge人真係唔應該做counsellor..= =
黃sir話..
下年想搞個新學會
而家我未講得出去住
因為學校未通過
我feel到d人會有興趣
但係冇人會真係俾錢入會lo..
佢仲問我想唔想帶呢個學會..
你當我係超人咩...= =
我係知呢方面ge野
但係我唔係全能ge bo..
下晝同陳sir傾一陣計..
開始對complex no有d興趣..
成日都諗
如果係俾佢教p math就好la
後日就開學la
今年要加油~
|