li2233lch : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
無悔
li2233lch
暱稱: HIM
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2008-08-10
2008-08-04
2008-08-04
2008-07-28
2008-07-28

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 日誌統計 ::
文章總數: 951
留言總數: 116
今日人氣: 32
累積人氣: 15965
RSS Feed

2007 年 9 月 1 日  星期六   晴天


2007-09-01 分類: 未分類

入咗6c班..
應該係一個唔錯ge經歷
math有k達
phy 有patrick
ha
應該幾好玩

ms chow做班主任
ha
標叔有報應..
俾人拋棄返..xp
我細佬話佢教eng唔錯
不過..
佢係都要我買過本eng usage a..= =
唉..

phy多數係黃sir教..
都好ge..
本phy書唔會哂..

pmath俾邊個教都冇所謂..
不過我prefer lo sir多d..
因為佢d 廢話真係好正xd

6b係ms lo..
難忘上佢英文堂要做運動提神..(好無奈ge經歷)
更難忘佢無端端扣我分...又唔講原因..xd

6a王李妙齡..
a nice teacher..
佢教識我好多野

我細佬入咗4e
ms yip做班主任@@
ha..
極度feel到..
ms yip會將串我ge習慣延伸到我細佬身上
叫佢節哀順變ba la xp

今日返counsellor f1迎新日..
今年唔知點解
好多野想同班f1講..
搞到最遲返班房..= =
玩遊戲
今年呢班f1好嘈..
我帶遊戲搞到把聲沙哂= =

今年應該帶1d la..
希望帶d讀書叻d ge 人la..
不過咁諗野ge人真係唔應該做counsellor..= =

黃sir話..
下年想搞個新學會
而家我未講得出去住
因為學校未通過
我feel到d人會有興趣
但係冇人會真係俾錢入會lo..
佢仲問我想唔想帶呢個學會..
你當我係超人咩...= =
我係知呢方面ge野
但係我唔係全能ge bo..

下晝同陳sir傾一陣計..
開始對complex no有d興趣..
成日都諗
如果係俾佢教p math就好la

後日就開學la
今年要加油~




2007 年 8 月 31 日  星期五   晴天


2007-08-31 分類: 未分類

呢幾日極度深刻ge事係..
因為冇錢
太多想做ge野做唔到= =
當然
我依然堅信金錢非萬能
只要自己努力..
一樣可以做到自己想做ge野

今日出咗ma on shan..
同小學a sir食飯.
ha
太耐冇見la..
但係兩個男人聚埋一齊
好似必然會沉默xd

飲茶+打桌球
都算係盡興而歸..

佢個姪女因為出生ge時候遇到意外..
智商比正常bb差少少
但係見到佢好開心..
成日傻笑..
少少野已經可以令到佢笑唔停..

有時候..
幸福與否真係好難界定..
先天ge不幸..
反而令佢每一日都過得快快樂樂..
ha..
上天對人係公平ge..

自己ge夢想真係好難達到..
唔緊要la
有志者事竟成

好想學返琴a...
但係a媽講到"兩個只能活一個"
咁我寧願俾細佬學la
我驚我又係三分鐘熱度..
雖然而家真係好想好想學..

今晚擦舊書擦到死咁濟==
有d覺得..
不如哂多幾十蚊去買新書la.. ==
ha..講笑啫
數口咁精ge我點會唔知道積少成多呢個道理呢..

極想搵工..
有冇人要請補習老師a?
小學全科
中一至中五數理..
一個鐘80蚊..
兩個人或以上一齊補ge話60蚊一個鐘..
有興趣ge搵我la
(無謂打成績出嚟la..我諗呢個"求職廣告"冇咩人睇到xd)




2007 年 8 月 30 日  星期四   晴天


2007-08-30 分類: 未分類

今日有幸一睹secret原聲大碟ge風采xdd
有本相集
但係覺得整得唔係太好

原來jay淨係彈咗兩首歌
早操同埋路小雨..
其他一係就電腦
一係就請人彈
鬥琴個part全部都係宇豪彈@@
第三首仲係佢作ge tim




2007-08-30 分類: 未分類

前晚因為多雲睇唔到月全食
但係琴晚就一舊雲都冇
有好多野真係預計唔到= =

月亮依舊又大又圓
只不過在夜空之中
連一粒星都看不見
太孤單太寂寞了...
(ha..呢個可能係我地phy ge topic)

但係當太陽出嚟ge時候
烏雲又佈滿哂成個天空..
無論天氣幾差都好
時間仲係會一秒一秒咁過
心中有太陽就夠la..

今日下晝又去慈雲山
最後一次去la~
今日反而教得一d都唔好

個女仔竟然食完dinner就走入房溫書..
真係見到都覺得好慘= =
但係佢a媽就係咁叫佢放鬆d(ha..如果我a媽都係咁都幾好..)

食dinner傾計ge時候
有一句野好深刻
人生ge路唔係淨係朝住目的地前進
沿途都要睇下風景..
ha
上咗寶貴ge一課

有d人覺得生活好苦悶
因為佢淨係識得望住終點..
沿途ge美景佢完全忽略哂..
親情..友情..
佢一d都唔珍惜
都唔看重
太多美麗ge事物佢冇留意到
人生當然變得苦澀

人生就像是攀登一座高峰
在艱辛的上坡路途之中
會經過怡人的花海
廣闊的高原
幽靜的山谷
茂密的樹林
各處都有值得留戀的地方
與其匆忙地奔完這條人生路
何不找個自己喜歡的地方歇一歇
細看身邊美麗的事物
為自己的人生添加更多精彩的片段?

他使我躺臥在青草地上
領我在可安歇的水邊..
神對人真好..
當人迷路的時候
神親自領人到他身旁
讓人得嘗親近主的喜悅

真奇怪
今晚跟昨晚一樣..
月亮照舊高高的懸掛在夜空上
烏雲又消散了

總結
今日係開心ge一日




2007 年 8 月 29 日  星期三   晴天


2007-08-29 分類: 未分類

小雨寫立可白II
彈得好爛= =

http://www.esnips.com/doc/bf4e1a93-6525-46f3-a141-2492cc5da094/008

呢首歌ge feel好正

而家超級明白點解d戲硬係要成日轉鏡頭la..
因為..
一氣呵成真係難到爆= =