港大理學院真係唔錯
因為有天文系
ha
極有興趣
又可以double major
一個take math
perfect..
講下啫
唔太鐘意個度個環境
車程時間太長
而且去港大車錢好貴= =
日日都來回40蚊ge話
一個月淨係用係車費都成千蚊
當然
自己想讀ge話就唔會mind la..
黃sir前日講個故仔幾好趣
有一個有錢佬去到一個小島度假
佢去到海邊釣魚
身邊又有一個原居民釣魚
個個地方有好多魚
過咗唔係好耐
個原居民就釣到3條魚
想返屋企la
個有錢佬問"點解你釣咁少就走ge?"
"因為已經夠食lo"
"點解唔釣多d a?"
"釣多d有咩用?"
"可以拎嚟賣錢ma"
"有錢又有咩用?"
"可以儲起開魚檔ma"
"開魚檔有咩用?"
"可以賣更多魚搵更多錢ma"
"搵更多錢有咩用?"
"可以賣漁船ma"
"有漁船有咩用?"
"你咪可以網更加多魚..可以賣到更多錢ma"
"有錢又有咩用?"
"可以用嚟投資ma"
"投資做咩?"
"搵更多錢ma"
"有錢又有咩用?"
"可以開更加多分店lo"
"開分店又點?"
"遲d你咪可以搞上市lo"
"上市做咩?"
"搵更加多錢lo"
"有錢又有咩用?"
"你咪可以學我咁去度假..坐係個咁靚ge小島釣魚lo"
個有錢佬一定忽略咗
呢個根本係一個好無聊ge cycle
個原居民不嬲都可以享受la
咁搵錢
又有咩用呢
真係唔好將錢睇得太重要
神俾我地ge一切已經好足夠..
所以揀科
全憑神ge引領
希望屋企人唔好再煩我la..
一世捱窮
但係每日都過得開心
咁咪夠lo
而且我有自信自己一定可以搵夠錢供養父母..
-------------------------------
chem test 無言..
我想讀返小學
連最簡單ge分數我都計錯= =
幾時先可以完全明白lo sir講d咩呢
係計到條數a
但係計得好無樂趣= =
晏晝返到屋企先發覺a媽無煮飯
自己極速用10min煮一碗肉丸湯面
原來都趕得切ge bo@@
而家我d logic有d問題= =
同正常人諗野ge方向有好大差別
諗住報名
同細佬一齊去校際音樂節玩4hand
ha
應該幾好玩
想將腦海之中一部分ge記憶徹底毀滅
再咁落去
我只會係無止境咁傷害自己
|