li2233lch : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
無悔
li2233lch
暱稱: HIM
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2008-08-10
2008-08-04
2008-08-04
2008-07-28
2008-07-28

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 日誌統計 ::
文章總數: 951
留言總數: 116
今日人氣: 27
累積人氣: 15960
RSS Feed

2007 年 10 月 11 日  星期四   晴天


2007-10-11 分類: 未分類

今日有一個好ge開始
pmath堂完全識計
但係唔知點解諗到咁計= =

phy堂又係令人好振奮
講一個幾無聊ge experiment就完咗la
想學ge野就要自己prove= =

chem
明哂琴日唔明ge野
感覺極良好
d file 好靚a
下次test我一定要拎到...(話時話..e班同學死哂xd)

ue
聽gag堂..
d gag無奇不有..

從未試過咁專心做phy
從未試過計數計咁耐
但係明明係f5野..= =
又發夢la...

聽日coun camp
極期待
今次f6都有份玩
唔駛籌備
但係我覺得一班f6 coun 整game會好玩d
ha
算la

最不忿係..
黃老師極好人地善用我地沖涼時間
預備咗好多星圖and 望遠鏡
"邀請"我地陪佢觀星.. = =

期待




2007 年 10 月 10 日  星期三   晴天


2007-10-10 分類: 未分類

數學還是那麼有趣
睇落去冇用ge step
竟然係下個分題ge關鍵
好玩
愛死數學la
(不過我今日完全係獨自奮鬥
冇聽lo sir講書= =)

phy
算係係平凡之中度過
唔太悶又唔有趣

chem今日完全唔明mabel講咩
靠之前講ge野死頂= =
超有問題a...= =
之前又話之後就會知點解high energy high frequency
今日又冇詳細講
好似當我地已經understood咗咁..

可能係我蠢..

買琴書好煩= =

感覺上al 好近
硬係覺得自己時間分配得唔好
太多野做
可能我之前將al睇得太簡單

當我今日同其他人講個topic
人人都好似好好奇咁
ha
當係動力去prove 佢la
要做到唔難
但係要prove好難
係難到難以想像= =
好多大學教授因為唔想哂時間
唔肯去玩

網上流傳話係因為eddy current
但係又冇experiment support..
算la
當係識多樣新野la..

handbell我又要做揭譜怪la><
團隊就係咁ge la..

新ge施政報告令人失望
但係出年有得免費用體育館
值得一讚




2007 年 10 月 9 日  星期二   晴天


2007-10-09 分類: 未分類

今日又係攰到傻= =
琴晚睇睇下lab ws就訓著咗
超勁= =

ue永遠都係俾ms chau睥個個
ha
無論我講野講到幾咁細聲佢都聽到
so poor... = =

空堂
本身諗住pre lab
點知就係吹水之中度過= =
知道咗一樣我完全冇諗過
實在係超乎人所能想像ge野= =
雖然完全唔關自己事
ha
(我變得八卦了= =)

係咪有d同學冇揀math
而家對math極度懷念呢?xdd
其實pure math一d都唔好過
淨係睇我而家又堆返30題數就知有幾咁恐怖= =
大學ge數更加唔係講笑
隨時唔明到全個course 都lost...(講緊ge係至少半個月)
所以我聽到之後真係太驚訝= =
crazy...

pe堂
望住高佬俾人屈實在令人驚訝
funny
打全場同打半場ge feel太唔同
完全迷失咗

lab
好悶
唔知做嚟做咩
而家連著lab coat都喚起唔到我ge興趣
ha= =

pmath hw
評論
lab report
睇嚟我今晚唔駛訓lu
懶惰ge苦果= =




2007 年 10 月 8 日  星期一   晴天


2007-10-08 分類: 未分類

港大理學院真係唔錯
因為有天文系
ha
極有興趣
又可以double major
一個take math
perfect..

講下啫
唔太鐘意個度個環境
車程時間太長
而且去港大車錢好貴= =
日日都來回40蚊ge話
一個月淨係用係車費都成千蚊
當然
自己想讀ge話就唔會mind la..

黃sir前日講個故仔幾好趣

有一個有錢佬去到一個小島度假
佢去到海邊釣魚
身邊又有一個原居民釣魚
個個地方有好多魚
過咗唔係好耐
個原居民就釣到3條魚
想返屋企la
個有錢佬問"點解你釣咁少就走ge?"
"因為已經夠食lo"
"點解唔釣多d a?"
"釣多d有咩用?"
"可以拎嚟賣錢ma"
"有錢又有咩用?"
"可以儲起開魚檔ma"
"開魚檔有咩用?"
"可以賣更多魚搵更多錢ma"
"搵更多錢有咩用?"
"可以賣漁船ma"
"有漁船有咩用?"
"你咪可以網更加多魚..可以賣到更多錢ma"
"有錢又有咩用?"
"可以用嚟投資ma"
"投資做咩?"
"搵更多錢ma"
"有錢又有咩用?"
"可以開更加多分店lo"
"開分店又點?"
"遲d你咪可以搞上市lo"
"上市做咩?"
"搵更加多錢lo"
"有錢又有咩用?"
"你咪可以學我咁去度假..坐係個咁靚ge小島釣魚lo"

個有錢佬一定忽略咗
呢個根本係一個好無聊ge cycle
個原居民不嬲都可以享受la
咁搵錢
又有咩用呢

真係唔好將錢睇得太重要
神俾我地ge一切已經好足夠..

所以揀科
全憑神ge引領
希望屋企人唔好再煩我la..

一世捱窮
但係每日都過得開心
咁咪夠lo
而且我有自信自己一定可以搵夠錢供養父母..

-------------------------------
chem test 無言..
我想讀返小學
連最簡單ge分數我都計錯= =

幾時先可以完全明白lo sir講d咩呢
係計到條數a
但係計得好無樂趣= =

晏晝返到屋企先發覺a媽無煮飯
自己極速用10min煮一碗肉丸湯面
原來都趕得切ge bo@@

而家我d logic有d問題= =
同正常人諗野ge方向有好大差別

諗住報名
同細佬一齊去校際音樂節玩4hand
ha
應該幾好玩

想將腦海之中一部分ge記憶徹底毀滅
再咁落去
我只會係無止境咁傷害自己




2007 年 10 月 7 日  星期日   晴天


2007-10-07 分類: 未分類

累死人了

係咁睇本c++書
到而家先明d function原來係咁寫= =
仲係自學緊hello world 咋xddd
不過學識加減乘除(一早set咗ge)
仲有打comment lo
都係廢ge==

之後去打波
如果我真係好驚同人撞= =
算la
都係為咗開心啫
遇到一個癲佬
又高又識射3分
blocking and stealing ability rating 99==

我d英文真係太弱
唔知點改善好
唔通真係要讀報紙?....

math + information technology....