li2233lch : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
無悔
li2233lch
暱稱: HIM
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2008-08-10
2008-08-04
2008-08-04
2008-07-28
2008-07-28

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 日誌統計 ::
文章總數: 951
留言總數: 116
今日人氣: 1
累積人氣: 15985
RSS Feed

2007 年 10 月 3 日  星期三   晴天


2007-10-03 分類: 未分類

連續兩晚冇覺好訓
太多野做
今晚睇嚟都係冇得訓

今日ge中化聆聽真係令我好不爽
答案好似係佢作出嚟咁
佢話咩就係咩
加上自己精神超差
勁冇心機做
我相信考評局個份一定唔會係咁= =

phy黃sir一開始講咗20幾分鐘肺腑之言
其實最後要帶出ge信息就係...要讀phy= =
其實有少少問題ge
人地要數理勁人
明明側重數學
佢就特別強調個理...仲要係物理= =
其實係著重推理啫

但係聽完之後
又有多個理由說服自己去讀math la..
去讀3年math
我要讀其他科都仲算容易
但係我去讀3年商科
我肯定自己冇辦法再計數

chem堂有突發事件
都幾恐怖
好彩發現得早

mf時間表定好哂la
好野..
以下落嚟
就係宣傳and 佈置ge黑暗日子xddd




2007 年 10 月 2 日  星期二   晴天


2007-10-02 分類: 未分類

標準時間
3堂ue真令人興奮 ==

調位
坐最前
日日都清楚見到敬愛ge老師lu

惡魔在身旁= =

發覺最近去寶湖打波之後
思想變咗好多= =
sorry la
要成熟d..

lab perfect result
兩次titration result一樣!!!
我係天才 xddd

choir首歌幾難bo= =
係咁半音咁落
而且好少人..
d人又遲到

ha
睇得出你有苦練bo
俾心機彈la

好耐冇打table tennis la
今日打得好開心

我只係個可憐ge中六學生= =

天與地好震撼
風景靚得難以形容
又挑起我想去旅行ge慾望la= =




2007 年 9 月 30 日  星期日   晴天


2007-09-30 分類: 未分類

打波好攰
都幾唔愉快..= =
打得太多場..
膝蓋捱唔住la...
到最後想跳都跳唔起

今日下晝有一個幾困擾我ge問題
我又想讀數la
但係要過3年非人ge生活
同一班imo人一齊學數
我一定會係包尾個個= =

冇端端發現咗樣好搞笑ge野
lo sir 隻眼好似丘成桐
都係好似未訓醒咁xdd

了解mozart多d
就會發現佢一生都過得唔快樂
佢ge樂曲只係假裝快樂

上天對人係公平ge



2007-09-30 分類: 未分類

今日睇返中大d章程
發覺
真係幾吸引
寫ge野同睇ge野完全係兩回事= =

要更正ge係
佢話音樂系有七十幾部琴wo~
仲有好多樂團
其中一個
叫做古樂團(咩嚟ge呢@@?)

不要效法這世界 只要心意更新而變化..
我呢排到底諗緊咩呢
諗出路ge時候
淨係識得睇下邊科將來前途好
但係就忘記咗要為神而活

琴日個prof講
讀咩科都要睇下香港會唔會support
科研係香港都唔吃香
人睇重ge
都係商業

好肯定自己如果讀商ge話
一定會好忙
忙到有一日..可能會離開神..

所以
將來揀科應該都會係engineering 或者pure science ge la
琴日ge經歷令我好想讀數= =
感覺太正la
phy都有d想讀

engineering 而家暫時有興趣ge
都係mechanical engineering
information engineering
同埋chemical engineering

係呢一年裡面
一定要學習好好禱告
係神面前等候




2007 年 9 月 29 日  星期六   晴天


2007-09-29 分類: 未分類

今日去咗港大同埋中大
幾充實

原來搭車去港大要75分鐘
來回車費40蚊
都afford到ge~

因為港大行5天工作天ge關係
去到個度覺得好靜
連呼吸聲都聽到
裝修好有古典味道
好正
行上去課室ge情景
就好似secret第一幕倫行琴室條走廊咁

可惜
連少少海景都見唔到
相信醫學院會好d掛
但係鐘意山ge朋友一定會好鐘意港大
3面環山
從咩角度都望到

靜得出奇
係連個腦都唔敢諗野
驚少少ge轉動都會打破個份好特別ge寧靜..

個prof超好
今日學complex no係明到超多野
可能係我諗得唔夠深掛..
但係感覺真係良好過pmath堂好多
個prof又肯同我地吹水bo
超好人=]

原來想讀pure science ge話入港大好好ga
好似我呢d唔知讀phy 或者math ge人
可以就咁話入理學院
讀完year 1先揀major..
即係好似科大ge bba 咁
不過中位數都幾高..
要b至c之間..= =

prof好強調讀數唔係淨得做老師呢條出路xddd
佢又話精算個班人只係有虛名
個名好聽d xd
跟住又話俾我地知
原來港大醫科ge mean係bbb= =
遙不可及ge印象拉低哂
雖然都係達唔到
ha= =

之後用4個字出返mk kcr station= =
但係好多人
好憎d咁熱鬧ge環境
去到中大
完全感受到溫室效應ge可怕..><
好曬- -

因為太低估cu ge面積
決定行上本部
點知係咁鬼遠
去完文學院之後上本部
路程係難以想像
cu真係太大
學院都好似太散..

cu math 又要bbb= =
癡線ga= =
一定要擺係band a
pmath冇a就要有bbb先穩陣
而家d math咁吃香ge咩?= =

醫學院條隊好長
重覆我上星期ge問題
點解d人會去聽d遙不可及ge talk ge?= =

中大個圖書館俾我ge印象係好差
景唔靚..(相比起ust)
又細
雖然話分開7間
藏書全港最多
有專門分類
又有專科碩士教人做paper..
但係我始終覺得係科大溫書會愉快好多

financial engineering係讀點樣make decision
咁同risk management有咩分別@@
mechanical engineering笑死我
原本我諗住係讀飛機汽車之類ge機械ge ma
點知first year係讀programming
product係機械人xddd

精算同計量金融係相鄰ge房
我問計量金融:計量金融同精算有咩分別?
佢地話:精算佬淨係做到保險..我地係做投資銀行同埋大銀行..出路廣d
我用同樣ge問題問精算d人
佢地答:我地可以讀計量金融d course
但係佢地冇得揀讀我地d course..呢個就係分別la
聽完佢地自誇+踩人真係笑死xd

中大global business好似去旅行a~
去做年半ge交換生bo
又去europe又去usa
ha
見聞廣就係商業...= =

之後我又嘗試靠自己ge腳力行落山
又去返文學院問野+睇音樂系

哲學系ge出路其中一項係.....製藥
大開眼界

傳播會考26-28分
心理聽聞26分@@
癲ge

感覺上
科大近海
港大靠山
中大就係兩者之間
係九龍ge科大好有鬧市ge感覺..好有活力
係香港ge港大就典雅似貴族學府
之於中大呢...
真係好似鄉村特色= =
今日就好似揹住一擔野上山落山= =
消耗極多體力

中國文化對談錄咁樣講"仁者樂山智者樂水"
近山 使人樸厚堅定 近水 使人靈活巧變
的確係
港大ge紅褐色磚牆就好似一個沉穩ge老學者
科大ge純白色外牆就好似充滿活力ge年青人
至於中大呢..
灰沉沉ge校舍
大概係集兩者之大成掛= =

ha
睇完呢篇野ge人
會唔會覺得我成日踩中大呢
可能係先入為主掛
其實仲有個主因.:我係智者xdddd

想考toefl

今晚提及往事
已經不帶傷感la