由開始病到而家
就快三星期la
我真係太潺..
今日好恐怖
食極都唔飽
早餐三片方飽之後再食三文治再加一個chocolate pie
都係唔飽= =
仲要好辛苦tim
十七歲生日悄悄地過去la
多謝你地
有你地ge歌聲就足夠
多謝每一個向我講過生日快樂ge人
多謝每一個送禮物俾我ge人
多謝你地
pe
加埋跑11個圈
以今日ge狀態嚟講真係過多
之後打波
真係好廢
以前犯過ge錯今日一次犯哂
完全唔夠力去打
本身廢發波瘟更加廢..
可憐..
澎講得岩
4打3都輸真係屎..冇得救
有信心仲有可能射得入
但係冇信心就一定入唔到
冇自信ge日子千祈唔好打波...
如果生日願望可以達成的話
我好想高多10cm...
chem
無聊得滯睇銀包裡面ge野
望住一張紙仔
同a薛講一句野
都可以搞到我down足3堂= =
下次要燒哂我所有ge野
一諗返以前就覺得痛苦
今日chem堂ge氣氛很沉重喔
為咗mabel
我要努力讀chem...
舊年有太多太多遺憾la
希望今年少d
少一半吧
希望la
每一日之中能令自己失望ge事多不勝數
點解仲未習慣呢..
有人陪伴ge感覺真好
但係孤單ge日子
畢竟佔大多數
今年要努力學習珍惜身邊ge人
|