li2233lch : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
無悔
li2233lch
暱稱: HIM
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2008-08-10
2008-08-04
2008-08-04
2008-07-28
2008-07-28

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 日誌統計 ::
文章總數: 951
留言總數: 116
今日人氣: 21
累積人氣: 15954
RSS Feed

2007 年 11 月 19 日  星期一   晴天


2007-11-19 分類: 未分類

今日真係痛苦
排山倒海ge野堆落嚟
透唔到氣

pmath真係想死
好想放棄
我個腦stop咗
再開動唔返
好清楚
冇人幫到我
真令人絕望

phy
黃sir批我地班一個a都冇
我後面個位即刻好唔gir xddd
黃sir講得岩ge
而家我地一d incentive都冇
交差式讀書點會有好成績呢
但係又係咁計數
無止境ge 數字真係幾恐怖...

日子都係要過
唔可以再哂時間la...




2007 年 11 月 18 日  星期日   晴天


2007-11-18 分類: 未分類

琴日下晝打波
搭個超獨食ge 人
令人很不爽= =
所以之後就同細佬玩傳波遊戲la

今日個講座超爛...
又係搞到聽眾好想打到講者落台
為咗抑壓呢份怒火
好多人選擇咗訓覺
儘管3分鐘都唔夠就會俾人叫醒= =

地震過後
唔係餘震
而係二千字ge 地震報告
今晚應該都冇時間寫ge la
好彩冇test

練琴a... ==




2007 年 11 月 16 日  星期五   晴天


2007-11-16 分類: 未分類

house picnic
幾好玩

一去到就堆沙
堆咗個6c出嚟^^
不過真係堆得幾樣衰ge..

玩閃避球
mak ho yin超恐怖= =
見到佢ge眼神就覺得驚..
好彩佢唔識扔腳..
如果唔係應該全部人死哂= =
許梓峰避波ge技巧令人讚嘆不絕
超好笑

返去玩砍手
沙ge friction的確係太細
結果好多女仔遭殃la
對唔住la nicole
期間有兩位同學不斷謀殺菲林xp

之後玩埋班會活動
就去踼下水
點知mary 姐行埋嚟
肆無忌憚咁攻擊我同埋健
最後高佬加傑加mak 同學過埋嚟
情況急速演化成五個圍一個ge混戰
全部人都濕哂= =
發覺踢水需要超高技巧
踢去自己個度ge水仲多過踢去人地個度

足球馬騮搶球
原來係沙玩係唔係都大力踢就得ge la
之後玩欖球
係個咁細ge場玩
超好笑
行唔夠兩步就有人抱住你
群毆ge場面極多= =

今日ge lunch就係3個三文治= =
平時一個都可以當lunch la
唔明a媽煮咁多做咩= =
ha
飽死咗
無緣試兩位同學ge廚藝la xp

終於可以一嘗mf週會上台ge滋味la
幫小鼻陪奏
真係無諗過入到決賽= =
到最後一秒都仲未夾好ge長號+piano
竟然入到決
全靠小鼻好醒咁淨係俾長號譜孔sir xdddd
我會俾心機練琴ge la
有時間ge 話= =




2007 年 11 月 14 日  星期三   晴天


2007-11-14 分類: 未分類

今日中化test難到死
極力吹水= =

pmath而家d數好好玩a
諗到就會好開心
見到一d冇關係ge式
死都要諗到有關係
好玩..但係好哂精力

phy
暫時還好
遲d唔知
黃sir真係經常執著係d好淺ge野上面
但係難ge野就跳...
跟住兩年ge觀察
佢咁做係因為驚人發現自己唔明
跟住問佢問題

chem好專心地上
完全明白ge感覺很爽

放學慶祝兩位同學ge生日
唔開心都唔好咁la..
雖然唔知你做咩事
但係生日應該要開開心心咁過ga
唔好令身邊ge人擔心

之後同a媽去九龍
呢排成日出去
俾咗好多難得ge機會俾我同佢傾計
但係裂縫始終都係無法修補
過得一日得一日
務求大家開心就算la..

我記性好好ga
無論幾耐之前
無論係咩人
同我講過咩野或者寫過咩野
我都記得
所以唔好諗住呃到我
haha

地震還未完結 




2007 年 11 月 13 日  星期二   晴天


2007-11-13 分類: 未分類

由開始病到而家
就快三星期la
我真係太潺..
今日好恐怖
食極都唔飽
早餐三片方飽之後再食三文治再加一個chocolate pie
都係唔飽= =
仲要好辛苦tim

十七歲生日悄悄地過去la
多謝你地
有你地ge歌聲就足夠
多謝每一個向我講過生日快樂ge人
多謝每一個送禮物俾我ge人
多謝你地

pe
加埋跑11個圈
以今日ge狀態嚟講真係過多
之後打波
真係好廢
以前犯過ge錯今日一次犯哂
完全唔夠力去打
本身廢發波瘟更加廢..
可憐..
澎講得岩
4打3都輸真係屎..冇得救

有信心仲有可能射得入
但係冇信心就一定入唔到
冇自信ge日子千祈唔好打波...

如果生日願望可以達成的話
我好想高多10cm...

chem
無聊得滯睇銀包裡面ge野
望住一張紙仔
同a薛講一句野
都可以搞到我down足3堂= =

下次要燒哂我所有ge野
一諗返以前就覺得痛苦

今日chem堂ge氣氛很沉重喔
為咗mabel
我要努力讀chem...

舊年有太多太多遺憾la
希望今年少d
少一半吧
希望la

每一日之中能令自己失望ge事多不勝數
點解仲未習慣呢..

有人陪伴ge感覺真好
但係孤單ge日子
畢竟佔大多數

今年要努力學習珍惜身邊ge人