好返好多lu
今日全日都係hku
唔係太攰
因為港大唔大(注:campus唔大)
對港大ge感覺好返好多
d prof真係好nice a..
表達能力又好bo
好過ust 個d
而且
最吸引我ge
就係學生同prof ge關係可以好close
好似science咁
teacher: student係1:5
又成日有project做
一定好正
不過以我ge經驗
d prof唔會點教書
淨係俾d問題你返去自己諗
同埋俾d學生輪流出去講書(事前俾notes預備)
真係養懶人ge= =
main building幾靚
應該話係campus唯一靚ge地方
ha
衝咗落music department睇
失望而回....
聽talk真係有用
有d科更鐘意
有d科明明有興趣都變冇興趣
earth science令我大失所望
挖石頭...
statistic悶到死
又勁商業
唔岩我
medical engineering好似幾好玩
因為計好多mechanic ge數
blood flow..骨..tissue
全部有得計
mechanic engineering都好玩
但係係香港應該搵唔到工ge la..
civil都好似幾好
一定搵到工
但係感覺好頹
因為去咗hku
對科大興趣全失lu...= =
諗唔到科大有咩科可以放落band a..(3個choice..太少..不過都係下年ge事)
港大science 16in1
engineering 12in1
真係好好ge策略
令人好想揀...
睇完d資料之後
更加覺得自己係pure science ge 人
對d engineering都冇咁大興趣lu
太商業化
近幾日唔想講野
所以對d咁外向ge科冇好感= =
精算個prof 好gag
上佢堂一定笑足全堂
但係超難入
本來我完全冇興趣ge la
但係聽完個talk 之後
真係有d想入(冇機會ge la)
都明白點解某同學會放棄civil ge理想去讀精算
因為人工實在超高
考哂d試
最快十二年人工去到廿萬...per month
仲要有國內市場
如果有得入..計數又唔差
俾一個civil同精算比
除非有特別興趣
係人都想入精算= =
總結嚟講
港大俾人ge感覺係與別不同
人與人之間關係好close
天地人三分ge話
科大係天
中大係地
港大就係人la
(我都唔知自己講緊咩= =)
|