漏記11月5號ge一件小事
就係夜晚補完習之後
去咗食一杯雪糕
跟住第二日起身我就起唔到la
肚腩好似變大咗= =
琴日係悲哀ge一日
不幸ge事接二連三
首先有驚人ge一腳
之後就爆眼鏡
睇唔到野ge日子真係好苦..
就算係睇唔清楚少少
原來就可以好唔慣..
個lab令人好火
唔知咩事= =
temp死都唔跌ge
由於極度眼訓ge關係
我又勁早訓
但係因為未做哂多得驚人ge功課
所以要勁早起身
苦...
實用文
寫到最後一秒
即係炒硬
phy gravitation真係好難..
好易唔明佢講咩
係咁玩數字遊戲
當我諗唔明ge時候
諗諗下就會覺得係代數問題
問題突然變得簡單好多= =
但係都恐怖過circular motion
但係黃sir係咁話1.7先係最難..
唉....
bell有新歌
苦了一班低音ge苦力
最唔抵係ms mok係度奸笑
好邪惡..
今日又自己一個人練琴
好唔慣彈三角琴
彈到好攰
出現呢個情況真係幾恐怖
聞所未聞= =
當學校差唔多冇哂人ge時候
淨係得返我一個人ge琴聲
感覺幾得意
麻木la.. |