li2233lch : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
無悔
li2233lch
暱稱: HIM
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2008-08-10
2008-08-04
2008-08-04
2008-07-28
2008-07-28

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 日誌統計 ::
文章總數: 951
留言總數: 116
今日人氣: 24
累積人氣: 16008
RSS Feed

2007 年 11 月 10 日  星期六   晴天


2007-11-10 分類: 未分類

今朝起身喉嚨超痛
冇得去hku..
好想去ge...
好掛住個prof
係個度學數超快樂...

但係好神奇咁講足一個鐘野= =
真係幾矛盾
喉嚨又冇咁痛

下晝同aunt一齊慶祝生日
我表弟實在太可愛la
不過佢隻眼仲大過以前ge我
實在太得驚人..haha

最過份ge係
佢叫我做二表哥
我細佬做大表哥
我一話我先係大表哥
佢就以為我呃佢
係咁打我= =
而家d細佬仔咁暴力ge咩= =

好飽




2007 年 11 月 9 日  星期五   晴天


2007-11-09 分類: 未分類

haha
我終於都升職la
紫色+潦草真係幾靚
(點知返到屋企..俾我細佬串佢一早都有= =su=o=)

中化派閱理
點解我隔離位個d都咁高分ge= =

phy頂唔順la
佢教得鬼死咁快
點明a
淨係識得計計計計計...

lunch同輔導仔食飯
原來佢地test ge成績全部都變態ge= =
有個仲超高分
高過我以前好多
科科都9成...eng included= =

唔制a= =
ue俾某梁姓同學針對
又要做show la= =
死得好唔抵

查經不錯
好多得著
之後祈禱會
好舒服...

只想一覺訓到天光
唔駛再諗野
唔駛再做野..
唔駛再提早起身趕hw...




2007 年 11 月 8 日  星期四   晴天


2007-11-08 分類: 未分類

琴晚捱lab report
因為唔想做ge緣故...
成日都唔知寫咩落去好
反正差唔多全部人都a or b
到最後都係會扣分
不如亂做

所以親愛ge phy又被撇下了
淨係背咗centrifuge 同埋derive條式ge step就去測
結果最後一題係亂做ge
好野

pmath
對慣咗lo sir
知道佢對正負號係極不理會
總之最後都會好神奇咁計到ans就得
所以今日決定唔理佢
攤係度進入半睡狀態
點知引嚟佢不停偷望我= =

個drama超悶...
又好想訓
所以得益係無
我哂咗校長好緊張ge 30大元la

伴奏差勁

對生活已經冇哂期待la
只係想日子快d過




2007 年 11 月 7 日  星期三   晴天


2007-11-07 分類: 未分類

漏記11月5號ge一件小事
就係夜晚補完習之後
去咗食一杯雪糕
跟住第二日起身我就起唔到la
肚腩好似變大咗= =

琴日係悲哀ge一日
不幸ge事接二連三
首先有驚人ge一腳
之後就爆眼鏡
睇唔到野ge日子真係好苦..
就算係睇唔清楚少少
原來就可以好唔慣..

個lab令人好火
唔知咩事= =
temp死都唔跌ge

由於極度眼訓ge關係
我又勁早訓
但係因為未做哂多得驚人ge功課
所以要勁早起身
苦...

實用文
寫到最後一秒
即係炒硬

phy gravitation真係好難..
好易唔明佢講咩
係咁玩數字遊戲
當我諗唔明ge時候
諗諗下就會覺得係代數問題
問題突然變得簡單好多= =
但係都恐怖過circular motion
但係黃sir係咁話1.7先係最難..
唉....

bell有新歌
苦了一班低音ge苦力
最唔抵係ms mok係度奸笑
好邪惡..

今日又自己一個人練琴
好唔慣彈三角琴
彈到好攰
出現呢個情況真係幾恐怖
聞所未聞= =
當學校差唔多冇哂人ge時候
淨係得返我一個人ge琴聲
感覺幾得意

麻木la..




2007 年 11 月 5 日  星期一   晴天


2007-11-05 分類: 未分類

唔想再編mf ge時間
連張timetable都俾人拎走咗
點編
而且次次都要捱鬧
都話係老師要用房lo
我都唔想ge..

煩死

每日返學最大ge樂趣
就係睇lo sir寫d冇可能諗到ge solution
每次睇完之後都會讚嘆不絕
但係內心又不禁為愚蠢ge自己默哀
點解d人可以拎9十幾分ga..= =
超神奇

在此要埋怨一下某人ge處事作風
真係令人非常不爽
為我帶來好多不必要ge麻煩
可能睇住人地麻煩佢會覺得好有趣= =

愛主ge心
已經不多了
還記得夏令會ge立志
但係而家好似再冇能力達到la

點算
後日就西樂la
好淆..= =
小鼻吹得咁好聽
真係唔想連累佢..

太多野做
太多已經發生正在發生將會發生ge打擊環繞住我
但願我係一個打不死ge鐵人...