learn to be lonely
上到f6感覺完全唔同
身邊繼續有一班朋友
都更加忙更加冇時間
但係就感受到以前從來未有過ge孤單同寂寞感
或者人人都係咁
睇各人ge blog
歡笑聲彷彿已經消失咗好耐
個頭像或者真係好樣衰
其實係don quixote嚟ga
永遠打不死ge騎士
好似永遠都冇厘頭
但係人生充滿目標ge癲佬
佢比我幸運得多
佢有一個忠心ge陪伴者..
不停有以前識ge低form問我一個問題
點解我而家搞到咁殘?
我永遠都答唔到
因為連我自己都冇一個清楚ge答案
mf突然好恐懼
之前上面俾ge指示係得一日小學生招待日
但係唔跳點解
又會變返兩日
即係至起碼要逼4個時間出嚟
為咗盡力編到6個時段
我手頭上剩返ge時間真係少得可憐
希望捱得過
|