li2233lch : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
無悔
li2233lch
暱稱: HIM
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2008-08-10
2008-08-04
2008-08-04
2008-07-28
2008-07-28

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 日誌統計 ::
文章總數: 951
留言總數: 116
今日人氣: 38
累積人氣: 15971
RSS Feed

2007 年 10 月 22 日  星期一   晴天


2007-10-22 分類: 未分類

今朝返去考三三四高中music考試ge mock 卷
都係遲咗開始
算la

份卷真係勁悶..
不過冇老師監堂
我地就梗係會進行嚴肅ge小組討論la~xd
係咁狂飛帶
三個鐘ge卷用個半鐘做完
ha

最搞笑ge係
冇端端聽聽下classical
聽新加ge popular song
正當好期待聽下係咩歌
點知...
第一首係汪明荃ge萬水千山總是情..
o哂咀
我真係想像唔到ce考呢首歌全場人會點失控= =
難得鄒瑜小姐仲話好聽..唔想飛= =

之後仲有時間返屋企食少少野
gd
但係今朝又貪快食咗個公仔面
冇胃口+肚痛
我真係冇用
連一個公仔面都食唔到..

打波
唯一可以開心ge係冇跑兩個月有多
體能仲ok

好蠢
好廢

4日ge假期完la
唔想返學

人與人之間ge關係
真係太脆弱...



2007 年 10 月 21 日  星期日   晴天


2007-10-21 分類: 未分類

尋晚捱到好夜
發覺我仲係唔識表達自己
算la
識我ge人都唔會計較掛@@

今朝其實我真係發夢
唔知點解
同其他人冇交流
之後就發呆

下晝整船
整咗個稿
咩都未開始做

打波
明白到一個中鋒原來可以咁打= =
唔係博foul係博俾人block..= =

面對兩個自戀狂
我除咗觀戰之外咩都做唔到
深深明白到一個人ge性格係好受家人影響ge xd

返到屋企先知道今日handbell有打邊爐
(琴晚問過諗住冇先去打波ga= =)
即刻趕去
發覺我識好少人
知道一班f3 ge 名
真係夠成功la 我(今年真係要努力d..起碼都要認得哂全部人)
d f1好變態
全程手機= =
我隔離個f3何姓女子仲勁
不停食野
太癲la= =(因為佢一d都唔肥)
傾返小學d野先知原來莊sir有blog...
我太失敗la...
最敬重ge老師有blog都唔知...
唉= =

食糖水
但願你keep住呢個咁崇高ge理想la
獻上最大ge祝福=]

聽日
又會好忙




2007 年 10 月 20 日  星期六   晴天


2007-10-20 分類: 未分類

upload咗個張蝴蝶去dcfever
竟然有7個reply
開心死

今朝先發現我影風景用點測光
白癡= =
唔知自己發咩癲
等我仲成日怨部機唔夠sharp= =
(話說富士係色彩方面都己經數一數二ge la= =)

發覺係屋企係絕對冇機會寧靜ga
咁樣ge生活叫人點捱
個人唔夠平靜
又點係生活ge細節上搵到樂趣

其實係自己問題

今日打波明白重心低ge重要
因為1on1輸得太樣衰= =

埋怨之前
要問自己
到底我想要d咩

十居其九都會發現係自己太過份

法國個總統好慘




2007 年 10 月 19 日  星期五   晴天


2007-10-19 分類: 未分類

今日去咗城門水塘
好多人a~
人人都拎住部dslr
都幾壯觀= =

當人地影碟ge時候
我去咗影d更高層次ge野..馬騮xdd
d馬騮唔惡ge時候好可愛ga

政府勸告市民要收好食物
我同d屋企人嚟個終極挑戰
係馬騮面前開餐xddd
唔理身邊有幾多馬騮同埋人圍觀
(d人擺明想睇我地點死)
我有我自己野餐
感覺幾特別

點解我地咁勇?
因為我地發現咗樣終極嚇馬騮方法
開遮= =
d馬騮蠢到會驚遮ge...= =

可惜
屁股紅色ge唔驚紅色ge遮
佢成功行埋嚟
搶走一袋垃圾= =
下次去城門水塘
記得帶多兩袋垃圾
d馬騮好鐘意ge
搶咗之後就唔會再追人
咁就可以好安全咁開餐...= =

可惜行到半路
我為食拎咗個三文治出嚟
遇到伏擊
俾隻屁股特紅ge馬騮搶走咗
佢好有耐性咁分開包...火腿..蛋...包...火腿..蛋....
點知去到最後
佢咩都唔食就走咗= =
救命..
咁你又做咩要搶wo...

今日收獲甚豐
更了解與猴相處之道..

相簿新增城門水塘
內有惡猴
以及一幅"珍貴"ge 蝶照




2007 年 10 月 18 日  星期四   晴天


2007-10-18 分類: 未分類

無人錯
但係因為我發火
所以係我錯哂

我冇嬲
淨係覺得煩
點解我寧願扣分唔去
都唔得
係都要我去
我去咪又係拎個極有把握攞到ge....F
咁又有咩用

我自私我無聊
that's all
抗辯完畢

明明約咗wong sir打波
ms chau仲要遲放15mins
個人已經非常燥
仲要衝咁多層樓去借波
返上嚟之後連俾我休息下ge機會都冇
仲要我去約時間...= =
女仔約返女仔
唔係更加好咩
好la
約完
又冇端端要改約定好ge時間
俾人不停用社ge名義撻我
極不忿= =
應承咗ge野又有得反口ge
一人讓一步唔得
係要你進兩步我退三步
咁先天下太平
當中有人講野勁唔logical
我都無謂拗la= =
最後搞到我遲咗半個鐘
搞到其他人等我半個鐘
對唔住
我無辦法控制到自己ge脾氣

我認自己錯
因為一開始我冇好好倚靠神

再重覆一次
我冇嬲任何人..
----------------------------------------

6b做lab真係好慢
相信完全係因為個a sir ge問題

要著lab coat 上chem堂
感覺不太好= =

lo sir ge身世原來係咁可憐
一開始佢講無聊野ge時候不停笑
到最後
真係笑唔出la..

有一刻
想起很多東西
很想哭
心裡浮現出一絲恐懼

wong sir甩底..
唉- =-=

收到了
在不快的日子有一絲快樂
那丁點的快樂都能被擴大千萬倍
多謝

一個人出旺角
為熟讀地圖感到自豪的我
有一刻突然感受到迷失的可怕
對著熟悉的街道
忽然感到自己快要暈倒
可能是因為日子太難捱了
我也發現
近來的我一點都不像我
我徹底地迷失了

抑壓已久的情感突然在剎那間傾瀉出來
感覺很不好受

很想休息
4天的假期
簡直就是荒漠上的綠洲
我要重新找回自己