無人錯
但係因為我發火
所以係我錯哂
我冇嬲
淨係覺得煩
點解我寧願扣分唔去
都唔得
係都要我去
我去咪又係拎個極有把握攞到ge....F
咁又有咩用
我自私我無聊
that's all
抗辯完畢
明明約咗wong sir打波
ms chau仲要遲放15mins
個人已經非常燥
仲要衝咁多層樓去借波
返上嚟之後連俾我休息下ge機會都冇
仲要我去約時間...= =
女仔約返女仔
唔係更加好咩
好la
約完
又冇端端要改約定好ge時間
俾人不停用社ge名義撻我
極不忿= =
應承咗ge野又有得反口ge
一人讓一步唔得
係要你進兩步我退三步
咁先天下太平
當中有人講野勁唔logical
我都無謂拗la= =
最後搞到我遲咗半個鐘
搞到其他人等我半個鐘
對唔住
我無辦法控制到自己ge脾氣
我認自己錯
因為一開始我冇好好倚靠神
再重覆一次
我冇嬲任何人..
----------------------------------------
6b做lab真係好慢
相信完全係因為個a sir ge問題
要著lab coat 上chem堂
感覺不太好= =
lo sir ge身世原來係咁可憐
一開始佢講無聊野ge時候不停笑
到最後
真係笑唔出la..
有一刻
想起很多東西
很想哭
心裡浮現出一絲恐懼
wong sir甩底..
唉- =-=
收到了
在不快的日子有一絲快樂
那丁點的快樂都能被擴大千萬倍
多謝
一個人出旺角
為熟讀地圖感到自豪的我
有一刻突然感受到迷失的可怕
對著熟悉的街道
忽然感到自己快要暈倒
可能是因為日子太難捱了
我也發現
近來的我一點都不像我
我徹底地迷失了
抑壓已久的情感突然在剎那間傾瀉出來
感覺很不好受
很想休息
4天的假期
簡直就是荒漠上的綠洲
我要重新找回自己
|