牙終於都冇咁痛la 但係個嘴已經刮到損哂
練咗好耐 都係錯好多粒音 都係彈唔到快 都係唔even 唔想再獻醜a..
唱歌可以咪嘴 我可唔可以播帶咪琴呢...= =
聽recording簡直係一大打撃
今朝個test 好冇安全感 冇計 英文太屎
跑步幾辛苦下 以前透氣ge習慣都變哂..
放學好不負責任咁去咗唱choir冇理phy.. 好悶下
同小鼻終於夾到一次 要再努力a 仲有兩日咋!!!!><
夢想多美麗多漂亮 現實卻這麼殘酷
今日去咗箍牙 箍完之後冇咩感覺 但係食唔到野 餓死我la....
之後去同表弟玩 佢一見到我d牙就笑 結果 我坐係度俾佢笑足半個鐘 兩個白癡仔係度鬥笑= = (真係慘..兩歲幾ge細路都識笑我..)
pmath la.....
我到底信緊d咩 信得馬馬虎虎 咁同唔信有咩分別.. 十架道路我有走上嗎?
之前仲話要奉獻一生俾神 但係而家我眼中ge 似乎只有無盡屬世ge事情
就快要要諗下一年ge計劃 真係要好好檢討一下la..
出唔到聲 講一隻字就好似讀一篇千字文咁花氣力