今日中化堂
第一次嘗試到咳到透唔到氣ge滋味
當我想吸氣ge時候就咳
覺得自己差d窒息
原來上氣不接下氣係等於斷氣
落去medical rm飲熱水
好多了
3堂phy
對共振有興趣
可惜佢繼續解得不清不楚
睇嚟佢對自己教書ge速度好唔滿意
係佢眼中
duncan或者應該要一日睇哂
chem
終於明白咩叫sigma bond
原來並不複雜
就係背咗個3句野就咩都唔駛明唔駛理
好討厭d人5秒內叫咗人地3聲
就好理直氣壯咁話人地唔合作
咁我有我ge野要做
俾5秒我放低手頭上ge野都可以掛
真係好憎d人節奏咁快
態度又咁差
將人地ge mood直接打落谷底
ms xxx繼續肆無忌憚咁串boys 唱得難聽
本身聽第一兩次個時冇野
咁我地真係唱得唔好
但係我地琴日明明有唱
你又話冇唱
唱到超大聲就嚟嗌歌先聽到
又話唱得難聽
一味話出面d人唱得好
再加埋d無聊人係度煽風點火
真係令人無名火起..
到底想點
想我地認我地個指揮差?
想我地認小毛驢幼稚?
淨係一味話我地平時唔練歌把聲難聽
實在令人無法接受
我 對事不對人
|