pmath 教 absolute value
感覺彷如隔世
好似係n年前學ge野咁
好開心..都好悶
因為淺= =
相比起am> gm
呢d實在不值一提
phy
好想發火
教d咁ge野教兩堂
之前gravitation又教得咁快
想我地死咩....
choir得我一個f6 bass報咗名
人材濟濟ge bass竟然得4個人報= =
算la
我都想去學野ge
同埋有得參觀表妹間學校ma
借咗d書返嚟睇
希望有時間望下
睇咗陣社排
愈來愈鐘意溫家進la
忠社贏得好搞笑
當然我都有睇群社la
睇到mak ho yin不斷開波得分
好想笑..
其實由學期初
我就應該預咗今年一d都唔好過
點解仲會覺得咁難受呢..
日子過得太辛苦la
或者又要問
讀書係咪佔據我ge全部呢.. |