li2233lch : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
無悔
li2233lch
暱稱: HIM
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2008-08-10
2008-08-04
2008-08-04
2008-07-28
2008-07-28

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 日誌統計 ::
文章總數: 951
留言總數: 116
今日人氣: 22
累積人氣: 15955
RSS Feed

2007 年 11 月 27 日  星期二   晴天


2007-11-27 分類: 未分類

pe
一開始幾唔愉快
但係之後有場幾好笑
10-0 ge奇蹟隨住澎澎發癲出現係球場上
打完之後笑到訓係度
pe堂
本來就應該係輕鬆愉快ge

chem 堂
mabel放break真好

choir
清唱個首歌難..

ms mok極速幫我地"練" 4首歌
d歌好好聽
但係咁快根本記唔到d音

 

岩岩返到屋企ge時候
我發現我唔見咗份譜la= =
即日派即日整唔見...




2007 年 11 月 26 日  星期一   晴天


2007-11-26 分類: 未分類

pmath 教 absolute value
感覺彷如隔世
好似係n年前學ge野咁
好開心..都好悶
因為淺= =
相比起am> gm
呢d實在不值一提

phy
好想發火
教d咁ge野教兩堂
之前gravitation又教得咁快
想我地死咩....

choir得我一個f6 bass報咗名
人材濟濟ge bass竟然得4個人報= =
算la
我都想去學野ge
同埋有得參觀表妹間學校ma

借咗d書返嚟睇
希望有時間望下

睇咗陣社排
愈來愈鐘意溫家進la
忠社贏得好搞笑
當然我都有睇群社la
睇到mak ho yin不斷開波得分
好想笑..

其實由學期初
我就應該預咗今年一d都唔好過
點解仲會覺得咁難受呢..
日子過得太辛苦la

或者又要問
讀書係咪佔據我ge全部呢..




2007 年 11 月 25 日  星期日   晴天


2007-11-25 分類: 未分類

最終
我都係一事無成= =

對住pmath幾個鐘
到最後
徹底放棄

每次聽一首歌都會覺得人地彈得好好
但係我根本冇時間練
天資唔夠
後天又唔努力
好差好差...

仲係好攰a= =



2007-11-25 分類: 未分類

好耐冇係樓下打波
琴日去返
同返以前成日見ge人打
突然之間覺得佢地慢咗好多= =
可能寶湖d人太快..

但係同佢地打波開心好多
可能係鬥廢ge緣故
haha
而且個框特大
點射都入
令人特別亢奮

好想彈好悲愴... 




2007 年 11 月 23 日  星期五   晴天


2007-11-23 分類: 未分類

琴晚寫到3:30
最慘痛ge經歷
莫過於寫好咗
但係因為極度唔滿意而重新寫過
最後..俾細佬評為最多得中品
佢ge語氣講到好似見到篇不可多得ge爛文咁= =

pmath and phy繼續沉醉係唔明白之中
點先可以明多d
點先可以自己做到條題目
好沮喪ge= =

救主引領 盡是正路
緊緊相隨 莫離一步
遇福遇苦 都是主旨
見主榮面 萬事盡知
一生一世 只管靠主
不用懼怕 主無錯誤
雖有多事還不甚明
可以安心 後必知清

跟標叔短談幾句
我ge回應通通都係
"好唔掂"