li2233lch : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
無悔
li2233lch
暱稱: HIM
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2008-08-10
2008-08-04
2008-08-04
2008-07-28
2008-07-28

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 日誌統計 ::
文章總數: 951
留言總數: 116
今日人氣: 23
累積人氣: 15956
RSS Feed

2007 年 10 月 25 日  星期四   晴天


2007-10-25 分類: 未分類

今日返到屋企冇端端諗起一樣野
點知之後就真係出現咗la

生活有時真係幾有趣



2007-10-25 分類: 未分類

琴晚食完飯後我記得係八點鐘
我訓著咗la= =
暈到不得了
所以當火同學打嚟ge時候
我用咗火星文同佢溝通xd
我都唔記得我講過d咩la= =

訓到今朝
精神咗超多
經過會考
我發覺一次test ge 重要性係幾咁低
所以
覺得用一次test嚟換返精神+健康係好抵

pmath派咗卷la
錯咗我之前話自己錯ge野
愈來愈明白份marking scheme係點寫ge= =
相信會對減少廢step有幫助

phy test lu
做完之後好想咒罵佢==
有冇俾心機出卷都成問題..
出成咁有咩用= =
佢之前講過al係半分一個pt
好想睇下d分點俾..@@

不過對於溫得唔熟ge我
當然開心佔大多數la xddd

週會吳宣倫博士講道好生動
而家先明點解條魚係咁ge構造= =

整船
好核突a !!!!

經過高同學一輪精湛ge示範
冷氣機原來有咁多用途= =

返學ge時候就病到想死
但係一返到屋企就精神返
神奇@@

時間永遠都唔夠用
中英news cut未做
數更加未理
仲有其他hw
prefect training camp
去hku open day
星期日下晝聽talk
咁星期一個test點算...

唐山更加未理過la.......
不過據聞好快睇得完
有人話好好睇wo~




2007 年 10 月 24 日  星期三   晴天


2007-10-24 分類: 未分類

mf抽籤告一段落
總算搞掂哂
多謝幫過我手ge人la
今次搞到咁亂都係我錯
sorry la

病倒了
好暈
打bell個時差d失平衡..= =

仲未做老師今日俾聽日交ge功課(癲ge= =)
因為搞mf
仲未溫過phy
又未溫basic english usage
今晚可唔可以做到咁多野呢?

死了= =




2007 年 10 月 23 日  星期二   晴天


2007-10-23 分類: 未分類

琴晚十點鐘
主席提我要今日抽籤
我先醒起要做野
結果一做就做到2點

由一張白紙開始
到編好哂所有班ge時間
真係好痛苦
由衷地佩服tam sir ge功力
記得佢仲講過
"唔會抄返舊年
年年都係重新做過"
呢份魄力真係值得欽佩..

係有限ge時間
枯竭ge精神狀況下
寫紙
抽籤
分一疊一疊
take record
睇落簡單ge野變得好困難
我做到ge
就係唔會4個hall base(後來做到得一班3個hall base..就係自己班= =)
同埋4個7點半(罕有ge3個7點半都係由自己班中咗= =)

感覺就有如玩一個每行31格ge sudoku

最慘ge係小息d老師先同我講有d日子要用房
唔俾得人練歌
又要重新編過
(其實3個hall base都係由此而來)
好彩有空堂
先趕得切lunch 俾人抽

lunch 1點28分去到
都俾人鬧我遲
宣佈講明1點半
真係唔明我又錯d咩

因為直抄bk咗房ge時間
冇理到星期五and 比賽日子撞期ge因素
放學先知有十幾個時間唔用得

放學坐係office出面
做咗個半鐘野
d老師好奇心真係強
好annoying= =

對住份野
改嚟改去
真係想死
好彩ms mok幫咗我一個大忙
俾哂lunch time 前半俾我
萬分感激!

而家應該全部都唔會3個hall base
唔會3個7點半
得一班除外
真係改唔到俾佢..
太對唔住..

今日真係極難過
俾人用好不屑ge眼光睥
俾人不停埋怨
算la
預咗la

分享一下d人ge埋怨:
1."3個hb"(對唔住..改返la)
2."3個7點半"(改返la..得一班做唔到..好對唔住)
3."冇hall stage"(下次會改善)
4."點解會有7:30?我唔想要"(一個都不滿a?= =)
5."點解我淨係得一個hall stage"
6."點解我有兩個hall stage都係7:30"
7."點解我有咁多12:45..老師實遲放..咁我點練"
8."點解人地(who?) d時間好我咁多..."(佢唔係3個7點半)

今次都係因為太遲開始整
責任係哂我個度
下次會改善ge la
(set 條formula先開始分= =)

------------------------------------------------------

係極眼訓ge情況下
今日專心聽書程度= 0

茹志安生日快樂!=]




2007 年 10 月 22 日  星期一   晴天


2007-10-22 分類: 未分類

I just don't think i can
I know I can.

無鬥志就注定失敗