琴晚十點鐘
主席提我要今日抽籤
我先醒起要做野
結果一做就做到2點
由一張白紙開始
到編好哂所有班ge時間
真係好痛苦
由衷地佩服tam sir ge功力
記得佢仲講過
"唔會抄返舊年
年年都係重新做過"
呢份魄力真係值得欽佩..
係有限ge時間
枯竭ge精神狀況下
寫紙
抽籤
分一疊一疊
take record
睇落簡單ge野變得好困難
我做到ge
就係唔會4個hall base(後來做到得一班3個hall base..就係自己班= =)
同埋4個7點半(罕有ge3個7點半都係由自己班中咗= =)
感覺就有如玩一個每行31格ge sudoku
最慘ge係小息d老師先同我講有d日子要用房
唔俾得人練歌
又要重新編過
(其實3個hall base都係由此而來)
好彩有空堂
先趕得切lunch 俾人抽
lunch 1點28分去到
都俾人鬧我遲
宣佈講明1點半
真係唔明我又錯d咩
因為直抄bk咗房ge時間
冇理到星期五and 比賽日子撞期ge因素
放學先知有十幾個時間唔用得
放學坐係office出面
做咗個半鐘野
d老師好奇心真係強
好annoying= =
對住份野
改嚟改去
真係想死
好彩ms mok幫咗我一個大忙
俾哂lunch time 前半俾我
萬分感激!
而家應該全部都唔會3個hall base
唔會3個7點半
得一班除外
真係改唔到俾佢..
太對唔住..
今日真係極難過
俾人用好不屑ge眼光睥
俾人不停埋怨
算la
預咗la
分享一下d人ge埋怨:
1."3個hb"(對唔住..改返la)
2."3個7點半"(改返la..得一班做唔到..好對唔住)
3."冇hall stage"(下次會改善)
4."點解會有7:30?我唔想要"(一個都不滿a?= =)
5."點解我淨係得一個hall stage"
6."點解我有兩個hall stage都係7:30"
7."點解我有咁多12:45..老師實遲放..咁我點練"
8."點解人地(who?) d時間好我咁多..."(佢唔係3個7點半)
今次都係因為太遲開始整
責任係哂我個度
下次會改善ge la
(set 條formula先開始分= =)
------------------------------------------------------
係極眼訓ge情況下
今日專心聽書程度= 0
茹志安生日快樂!=]
|