唔記得星期五有咩好記la
淨係記得譚sir話toefl冇得用分科獎嚟考..
好失望tim xp
camp
好多靜態活動
我呢d咁好動ge同學仔就當然會悶少少la
但係好似岩咁多個人一齊玩多d
1至83
原來真係好難玩ge
難過報數超多倍
盲人ge生活好慘...
如果啞埋更慘
有咩學到呢..
同心靈同人溝通?(冇咁變態掛= =)
ha
想殺死一號ge同學搵我la
唔知點解
一掂到細佬就知係佢- -
感情太深厚la
其實都有d人我會feel到係佢(eg:xxx,yyy)
head coun ge 笑聲真係難忘= =
我件衫a...><
不過有d人同味覺認人...= =
呢個世界真係無奇不有
其餘ge遊戲都唔錯
爬地個個好似做擴胸= =
攰死
玩圈個個好煩
學到好多physics= =(equilibrium真係好難maintain..唔怪得static都可以係一個課題)
第一個呢...
ha
熱身啫
感受到一個人癲ge時候可以幾癲= =
竟然夠膽叫我去訓水池????
抵你識唔到男仔ge
唔俾你識我la xpppp
睇唔到星
好失望
如果有得同"李準基"一齊睇星ge話
一定好romantic ge啫 xdd
今日...
悶= =
想訓
結果就全部人都訓xddd
分享搞到好爛
爛組長帶領班本身唔爛ge組員講一個爛話題xd
不過
晝晝個part真係見到d人ge藝術天份
班f7為藝術犧牲咗自己隻臭腳嚟畫咗d好有藝術色彩ge作品
有人又將兩盞燈藝術化變做兩個太陽
但係有好多人好似我咁晝火柴人a
輔導員真係多才多藝ge啫
呢個camp冇之前個d咁好玩
但係都有幾多得著
就係做輔導員真係要付出好多
一開始聽咁多人吐苦水同埋講抱負ge時候
真係好得激勵..
今年一定要放更加多時間同心機去陪我班仔
唔明點解d professor可以咁冇責任感
個email又lock咗
我地點搵佢a
過份
過咗兩個幾月la
又唔主動搵我地
唔通真係要我地去佢office搵佢咩= =
phy個度有新進展
超開心
方sir幫我地做experiment
+ve result
愛死佢la haha
而家就只係需要諗野
諗到個explanation就發達la...
不過仲係好麻煩
太多condition冇得control la..
要好好靠主..
internal energy竟然有得變kinetic energy
憎死你= =
|