li2233lch : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
無悔
li2233lch
暱稱: HIM
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2008-08-10
2008-08-04
2008-08-04
2008-07-28
2008-07-28

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 日誌統計 ::
文章總數: 951
留言總數: 116
今日人氣: 25
累積人氣: 15958
RSS Feed

2007 年 9 月 23 日  星期日   晴天


2007-09-23 分類: 未分類

今日ge副刊幾好睇

其實一篇野
講到而家有好多醫生亂咁開藥
明明唔需要食藥ge病
都作d病症出嚟
就係為咗賣藥賺錢
其他地方醫生會為60%-80% ge病人開藥
香港呢
毫無疑問係100%...
有醫生更加係幾分鐘ge疹症之後
就開d會令病人一世上癮ge精神科藥物..
有d可怕

又有一篇講beethoven piano sonata no7
有一句幾有意思名言
以巴哈為基礎 經過李斯特 才有辦法到達貝多芬

又講到呢首歌ge一個小故事
曾經有人彈呢首歌
令到音樂廳之中半數以上ge人係同一時間喊
因為個鋼琴家彈出首歌ge精粹
係2nd movt 彈出令人窒息ge哀傷
到咗3rd movt第一個音
所有人彷彿感受到世上最溫暖ge音
就同時為呢份溫暖喊 la..
真係勁= =

好想靈修轉睇傳道書
覺得而家咁ge心情去睇
一定有好多得著

好耐冇食過a媽煮ge野
今晚食返
超級感動



2007-09-23 分類: 未分類

我捱唔住la...

頭暈
訓咗好耐
而家好返d..

曾經有學者講過
如果你想跟得上科技ge潮流
就一定要讀以下3種科技ge其中一項
1.生物分子科技
2.納米科技
3.資訊科技

1同埋3我已經冇機會讀la
2有少少興趣la
但係香港都唔知可以係邊度讀..

好唔想講野..

我有能力面對明天嗎? 

 

 





2007 年 9 月 22 日  星期六   晴天


2007-09-22 分類: 未分類

將十萬個為甚麼看了千遍
也尋不著一個想要的答案
為何每次重遊舊地總會敗興而歸?

想令自己開心一點
其中一個竅門
就是不要在太多地方留下回憶

同學錄的承諾不能兌現
也就算了
可是這次
我的心真的被刺透了

回家後不斷埋怨神
為何我的遭遇這麼不堪
難道天不單妒忌天才
連蠢才也不放過麼?

人生就是充滿了許多不明白

跟以往一樣
獨自呆在一角自言自語
像個傻子般將自己當作傾訴對象

沿著記憶的鐵軌往回走
心情不斷的沉下

強行將要從眼眶流走的眼淚留住
因為我知道
是神要磨平我一切的稜角

"放下你的重擔一分亦不存
.......
.......
前途或順或逆 全交主手裡
或者憂愁喜樂 耶穌是明白"

還未看見目的地
或許我要走的路
還有很長  很長

將要想念的人
也放在回憶裡吧



2007-09-22 分類: 未分類

琴晚係6c班第一次班會活動
真係幾好玩
燒野食逼埋一齊吹水
之後上壩玩仆傻瓜等遊戲
係無咩光ge情況下進行以上活動

今朝勁早起身
yeah
我冇遲到
仲早到5分鐘咁多tim

好憎咁多人..= =
好似去書展咁
9:00去聽bba
只可以話係垃圾
雖然佢d英文真係幾好聽
但係佢介紹d野係每個course都有ge la
交換生..師資等等
個個course都差唔多ge la==

10:00去聽chem engineering
只可以講一個字...正
出路就係處理d pollutant
應該幾好玩
個professor 講咗一句
chem個d人淨係識得處理一個beaker ge野
但係我地就可以整好大ge野
層次唔同xd

11:00去聽engineering+bba雙學位
好似唔錯
但係個talk又係廢ge= =

global business都唔係正常人入到ge la
但係唔知點解仲係有勁多人排隊去聽talk..
都唔知係咪傻ge= =

12:00去聽computer science
好似都唔錯
除咗學寫programming仲可以玩其他野
最搞笑都係佢哂命個一part..
佢話:
係人都知..全球排一百名之內ge香港大學淨係得3間
至於計engineering
ust排17
hku排67
17同67係咪差好遠呢?
cu呢?
唔知去咗邊lu
一百名之內唔見佢
理大城大個d?
更加唔知去咗邊度lu...xd

本科生如果keep住有a-ge話
可以有好多途經升上去
一係就讀4年雙學位
一係3年double major
一係2年半讀哂
一係就4年讀到碩士
呢個就係ust ge特色la

之後自己一個人去大學中心
無端端聽到琴聲
就去咗音樂廊搵la
點知搵唔到...
情況就有如secret咁= =
放心
我搵唔到小雨
後來等到佢轉歌我先知係播ge= =
極吹漲

去涼亭個度睇書
竟然冇人識得嚟
全ust最靚最值得去ge地方嚟ge ma
ha
自己一個人睇書睇風景..
自得其樂

經"偷情小徑"去飯堂食完野就走lu

好煩..
都唔知自己專長係咩
又唔知自己想做d咩
淨係好唔理性咁同自己講我唔想讀商= =
而家我淨係知道
如果我讀商或者engineering
一定去ust
pure science會去hku
pure math會去cu..= =

今日先發現自己以前有幾咁乞人憎
人地講我都唔覺
今日有人"示範"俾我睇
感受特別深
算la
可能我仲要比佢更過份..
多謝la..

雖然我考ce個時係咁叫自己唔好俾自己有遺憾
但係分明就係自己懶唔溫書(...仲可能有其他原因掛)
個兩科先a唔到
呢個心結我諗短期內都解唔開ge la..
雖然睇落去我而家都過得好輕鬆
有得打機有得長on msn
但係..
al ge感覺真係比ce恐怖得多
有段無形ge壓力會迫到你透唔到氣
所以..
奉勸各位f4f5 ge朋友
俾心機考ce la...




2007 年 9 月 20 日  星期四   晴天


2007-09-20 分類: 未分類

訓醒
又係新ge一日
感覺又係受苦..

返到去集隊前
聽到有位隔離班ge同學係度自作聰明
教人做lab
真係"笑"死
為被害ge同學默哀...

p math
感覺極之良好
手感返嚟la!!!
而家再望條數
就有好多step係腦海之中浮出嚟
好正

phy繼續睇戲..
有d覺得結尾好行..

chem
係將d簡單ge算式複雜化= =

cell
真係估唔到鄒同學都有d咁文靜ge嗜好
好多人被fake了
haha

我好誠實ga
真係好想..
有片刻寧靜

要著香蕉裝去旅行
時間仲要極少
真係好谷氣==
強老師欺騙咗我地
枉我地想佢一齊玩
話要official
點知原來係個騙局><

要珍惜時間lu

星期六大學open day
坦白講
幾煩..

超級超級期待下年counsellor camp
yu sir一定要成功a!!!!
一定好正..