琴晚係6c班第一次班會活動
真係幾好玩
燒野食逼埋一齊吹水
之後上壩玩仆傻瓜等遊戲
係無咩光ge情況下進行以上活動
正
今朝勁早起身
yeah
我冇遲到
仲早到5分鐘咁多tim
好憎咁多人..= =
好似去書展咁
9:00去聽bba
只可以話係垃圾
雖然佢d英文真係幾好聽
但係佢介紹d野係每個course都有ge la
交換生..師資等等
個個course都差唔多ge la==
10:00去聽chem engineering
只可以講一個字...正
出路就係處理d pollutant
應該幾好玩
個professor 講咗一句
chem個d人淨係識得處理一個beaker ge野
但係我地就可以整好大ge野
層次唔同xd
11:00去聽engineering+bba雙學位
好似唔錯
但係個talk又係廢ge= =
global business都唔係正常人入到ge la
但係唔知點解仲係有勁多人排隊去聽talk..
都唔知係咪傻ge= =
12:00去聽computer science
好似都唔錯
除咗學寫programming仲可以玩其他野
最搞笑都係佢哂命個一part..
佢話:
係人都知..全球排一百名之內ge香港大學淨係得3間
至於計engineering
ust排17
hku排67
17同67係咪差好遠呢?
cu呢?
唔知去咗邊lu
一百名之內唔見佢
理大城大個d?
更加唔知去咗邊度lu...xd
本科生如果keep住有a-ge話
可以有好多途經升上去
一係就讀4年雙學位
一係3年double major
一係2年半讀哂
一係就4年讀到碩士
呢個就係ust ge特色la
之後自己一個人去大學中心
無端端聽到琴聲
就去咗音樂廊搵la
點知搵唔到...
情況就有如secret咁= =
放心
我搵唔到小雨
後來等到佢轉歌我先知係播ge= =
極吹漲
去涼亭個度睇書
竟然冇人識得嚟
全ust最靚最值得去ge地方嚟ge ma
ha
自己一個人睇書睇風景..
自得其樂
經"偷情小徑"去飯堂食完野就走lu
好煩..
都唔知自己專長係咩
又唔知自己想做d咩
淨係好唔理性咁同自己講我唔想讀商= =
而家我淨係知道
如果我讀商或者engineering
一定去ust
pure science會去hku
pure math會去cu..= =
今日先發現自己以前有幾咁乞人憎
人地講我都唔覺
今日有人"示範"俾我睇
感受特別深
算la
可能我仲要比佢更過份..
多謝la..
雖然我考ce個時係咁叫自己唔好俾自己有遺憾
但係分明就係自己懶唔溫書(...仲可能有其他原因掛)
個兩科先a唔到
呢個心結我諗短期內都解唔開ge la..
雖然睇落去我而家都過得好輕鬆
有得打機有得長on msn
但係..
al ge感覺真係比ce恐怖得多
有段無形ge壓力會迫到你透唔到氣
所以..
奉勸各位f4f5 ge朋友
俾心機考ce la... |