li2233lch : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
無悔
li2233lch
暱稱: HIM
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2008-08-10
2008-08-04
2008-08-04
2008-07-28
2008-07-28

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 日誌統計 ::
文章總數: 951
留言總數: 116
今日人氣: 33
累積人氣: 15966
RSS Feed

2007 年 9 月 7 日  星期五   晴天


2007-09-07 分類: 未分類

今日d堂變得有趣好多..

p math..
haha
lo sir繼續發癲..
終於教完第一課la..
a唔係..
仲有d proof未教...
唔緊la..
佢都話下個星期會教快d
好期待= =

係bo..
有math project ge比賽..
有興趣ge同學搵下我a..
未定題目ge..

咁就有5個project要做
好野..

而家個位令我好不爽
一舉一動全部俾老師睇到哂..
特別係eng堂==
唉唉...
快d調位la xd

個心測超準xd
無論係自己睇自己
k達睇我同埋計分..
個range都係31-40個個xdddd
loyal to my fd...

靈性差咗
我又發咩癲呢..
話到明今年我要好專心ge ma..

要為神而活
trust the lord

想有好似彼得咁ge大復興...




2007 年 9 月 6 日  星期四   晴天


2007-09-06 分類: 未分類

算la..
以我幫人補習ge經驗
我真係唔應該火ge..
而家教logic ge野
(再講一次..
呢part not important..
defination ge野知就得..
唔駛"明"
你係男仔..
但係你唔會知點解男仔叫做男仔
點解男係咁寫..= =
outcome都唔駛死記..
你打機充其量都係記攻略..
可以記點樣先贏
但係冇人會記自己輸定係贏= =)
遲d計數就係新景象lo..

而家好想重拾昔日睇課外書ge習慣..
但係發現時間係極度不足..
轉眼間而家就嚟十點la= =

係..
時間會好快過..

p.s.如果有人仲係唔明咩叫necessary condition 同埋sufficient condition
可以睇呢個link
http://en.wikipedia.org/wiki/Necessary_and_sufficient_conditions

佢解得好好..
being a mammal is necessary but not sufficient to being human, and that a number q is rational is sufficient but not necessary to q‘s being a real number.

兩句statement 分別係
being human impile being a mammal
a nubmer q is rational impile q is a real number

如果being human, being a mammal 係必定..
但係being a mammal冇充份理據話個樣野係human..

同樣..
number q is rational 充份講出q is a real number
但係being a real number唔必定係rational..

書裡面話
如果p impile q..
q is necessary condition
因為when q is false
p 必定係false..
如果個樣野唔係mammal ge
佢一定唔係human..

p is sufficient
因為如果我地知p 岩ge話
我地有充份理據知道q一定係岩
如果q is a rational number ge話
我地有充份理據話q is real係岩 

其實有充份理據同埋必定意思差唔多..
只係前後subject倒轉連帶要講ge野倒轉
至於點解一個係necessary一個係sufficient
只係邊個做主動咁解..
not so important..



2007-09-06 分類: 未分類

今朝上p math 真係好火教得超慢..
或者冇問題ge
有d人係要老師教得咁慢先學到野
that's fine
但係..
點解當老師講得咁亂ge時候
仲要係咁打斷老師
不停問問題..(好奇怪..當lo sir問有冇人有問題ge時候冇人問野)
咁樣做咪只會令到老師愈來愈亂..
愈來愈教唔到自己想講ge野
我好想聽書..
但係冇端端聽聽下突然老師stop咗
原來有人用超細聲ge音量發問..
可唔可以大聲d?
唔駛怕瘀ga..
係人上數學堂都會raise question ge la..
但係講咁細聲做咩..
好驚俾人知自己問ge野
好驚俾人學到野咩..
結果最後一人問一句
全部問ge野一樣
咁就好咩
好irritating..

總結p math 堂如果再係咁ge話
我會自修就算..
計數一定要連貫ge
諗諗下野stop咗係件令人發火ge事

phy重溫
冇野好講..

chem點解成日都覺得俾人恐嚇咁ge= =
第一次洗野咁淆... ==
但係佢應該唔錯ge..
不過..
佢有少少傾向"想"搞gag..= =
可能係我地問題
我地唔投入= =

下星期二就係"刺激"ge tas..

ue堂
d字咁深ge?= =
有d驚tim..

呢篇野可能會得罪好多人..
但係我自己expect ge alevel係...
真係要自己追求學問lo..
大家都備哂課..
上堂老師可以教多d課外野或者教得深入d
唔會再係好似ce咁..
停留係老師讀印係書上面ge字俾我地聽ge階段
如果仲要係咁樣ge話
真係要老師嚟都冇用ge..


算la
收聲la
對每一個唔gir呢篇野ge人講聲sorry la..




2007 年 9 月 5 日  星期三   晴天


2007-09-05 分類: 未分類

第一日上堂..
中化俾我ge感覺係..
個老師將好有趣ge野變得好沉悶..
佢講咗咁耐
淨係講咗兩個pt
d野難
同埋我地要睇報紙

但係我返到屋企睇個第一篇文
ms lee話好"深"個篇..
我覺得好好睇bo= =
一開始講中國文代著重人同禽獸ge分別
真係幾精彩..

p math
上佢堂我淨係想笑..
真係忍唔住

lo sir同標標ge分別
在於上lo sir ge堂係一定要備課
冇備課諗住上堂先學識d野係發夢..
問佢數ge時候佢d廢話好正
(因為佢諗數ge時候..
佢個口仲係不停講野
結果..
d野係完全唔經大腦ga!)

phy..
悶到爆
你d自述冇人想聽bo= =
教書..
第一堂..
教vector= =
想死..

phy仲未諗掂個題目a!><

ue真係好悶..
佢諗哂野先講野得唔得a.,,
點解同d傳聞差咁遠ge..

chem個新老師唔錯
一定好過lw好多..
原來佢以前教真光wo..
但係第一堂係咁講trend又係幾悶..

放學搵黃sir傾topic
佢仲係覺得自己個兩個topic好有趣= =

當ms ip叫我選社長ge時候
聰明ge我為咗證明自己好忙..
應承咗佢去chem olym..xd
不過我仲係唔會加自己個名落去..
我係個一貫ge人
決定咗phy就會訓身落去..

但係估唔到ms ip竟然"公報私仇"!!!(講笑.)
係佢個班(4e)面前(即係我細佬面前)
話"有個同學ge a哥岩岩個年拎分科
但係ce錯成十題mc
咁佢最後拎唔拎到a呢..
係拎唔到ga..!
人地錯7題先岩岩好拎a咋.."= =
救命..
唔係俾佢教佢仲係冤魂不散咁串我= =

p math第一課真係幾難..
d concept好煩
好似上哲學
好彩唔考




2007 年 9 月 4 日  星期二   晴天


2007-09-04 分類: 未分類

而家行入去chem lab
真係好唔慣..
見到其他人
好似係街見到fd冇咩分別= =

今年
一定會過得好快樂=]
haha
男仔多過女仔la
16:15..^^

如果有4個人同我f1至f7同班
ha

冇端端有咁ge諗法..
mf我地作哂原創歌曲都得bo
有作曲有寫harmony又有填詞..
ha
唔好傻la= =

係bo
有樣好神奇ge野
我高咗= =
高過健傑la~

好la..
忘記背後
努力面前
我仲要考al ge..
希望自己應付到