琴晚我做咗兩樣創舉
第一件事
話說我好肚餓想食酥餅wo..
見到一d黑色ge野係上面
聰明ge我當咗個d係黑芝麻..
整個食咗..
之後好好人ge細佬先話俾我d..
d餅已經發霉= =
呢個係perfect ge 大菌食細菌示範
所以今日我個肚一直都好唔平安= =
第二件事
就係我琴晚8點幾就訓咗= =
睇睇下discovery channel就勁有睡意
頂唔順就訓咗la = =
好彩冇功課做啫
訓咗11個鐘
本來滿有自信咁上ue..
以為一定唔會想訓la..
點知都係勁想訓= =
點解我次次都咁唔好彩ga..
2min talk
唔知有咩好講
太耐冇講eng都算la
個topic令我好無奈..
係咪ue d topic就係咁ge呢..
人生第一次空堂
就咁浪費咗係chem個度..
pe..
我個個好冇平安ge肚發揮威力la..
令我成個pe堂都極不舒暢...= =
或者因為咁用多咗energy..
好攰..
太少energy上腦都令到頭腦極不清晰..
chem..
我就係拖住個咁ge軀體去上堂..
做lab..
俾mabel話我做野做得慢= =
見到佢好擔心個樣我就好想笑..
但係佢唔知道..
我做咗3次正式result先收貨
2nd同埋3rd相差0.1..
最後計到result0.051=]
同埋唔count 分ge ma..
做多幾次等自己熟d都好..
lab report 好似做填充and q&a咁..
點解alkali唔擺得係burette個題諗唔到
d f7俾咗個好神奇ge result我
al d 野真係難..= =
未做pmath tim
連k達都要抄ans..
難度真係好高= =
今晚計下先..
ha..
有人問我呢排係咪好唔開心
點解日日見到我都好似好冇精神..
我會話..
一半半la..
我開心ge時候個樣都冇精神 ge xd
|