li2233lch : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
無悔
li2233lch
暱稱: HIM
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2008-08-10
2008-08-04
2008-08-04
2008-07-28
2008-07-28

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 日誌統計 ::
文章總數: 951
留言總數: 116
今日人氣: 29
累積人氣: 15962
RSS Feed

2007 年 9 月 11 日  星期二   晴天


2007-09-11 分類: 未分類

琴晚我做咗兩樣創舉

第一件事
話說我好肚餓想食酥餅wo..
見到一d黑色ge野係上面
聰明ge我當咗個d係黑芝麻..
整個食咗..
之後好好人ge細佬先話俾我d..
d餅已經發霉= =
呢個係perfect ge 大菌食細菌示範
所以今日我個肚一直都好唔平安= =

第二件事
就係我琴晚8點幾就訓咗= =
睇睇下discovery channel就勁有睡意
頂唔順就訓咗la = =
好彩冇功課做啫

訓咗11個鐘
本來滿有自信咁上ue..
以為一定唔會想訓la..
點知都係勁想訓= =
點解我次次都咁唔好彩ga..
2min talk
唔知有咩好講
太耐冇講eng都算la
個topic令我好無奈..
係咪ue d topic就係咁ge呢..

人生第一次空堂
就咁浪費咗係chem個度..

pe..
我個個好冇平安ge肚發揮威力la..
令我成個pe堂都極不舒暢...= =
或者因為咁用多咗energy..
好攰..
太少energy上腦都令到頭腦極不清晰..

chem..
我就係拖住個咁ge軀體去上堂..
做lab..
俾mabel話我做野做得慢= =
見到佢好擔心個樣我就好想笑..
但係佢唔知道..
我做咗3次正式result先收貨
2nd同埋3rd相差0.1..
最後計到result0.051=]
同埋唔count 分ge ma..
做多幾次等自己熟d都好..

lab report 好似做填充and q&a咁..
點解alkali唔擺得係burette個題諗唔到
d f7俾咗個好神奇ge result我
al d 野真係難..= =

未做pmath tim
連k達都要抄ans..
難度真係好高= =
今晚計下先..

ha..
有人問我呢排係咪好唔開心
點解日日見到我都好似好冇精神..
我會話..
一半半la..
我開心ge時候個樣都冇精神 ge xd




2007 年 9 月 10 日  星期一   晴天


2007-09-10 分類: 未分類

放心
我捱得住ge..

今日d堂其實幾唔錯..
但係最後個堂將我ge心情打落谷底..
ms chow到底點ga= =
我都唔知佢想做咩..
不停有人話俾我知佢有料..
但係我極之唔覺..ha= =

p math prove野..
開正我個飯..
haha
輕鬆地過咗兩堂..

chem話唔計分a!!!
超開心..
聽日tas亂做先..

phy真係好快過..
用兩堂教兩版..
但係我都keep到有精神..

中化=哲學..
文化係咩a...
到而家仲未有一個好firm ge idea= =

睇海底漫遊..
大自然先係我最有興趣ge野..
希望大個咗唔好繼續屈係個石屎森林la..
而家先係f6..
已經覺得而家過緊非人ge生活..
唉..= =

明天
3堂ue...救命..
2堂pe
3堂chem做lab
就係咁多= =
---------------------------------------------

被騙ge感覺一d都唔好受..
算la..
just forget it..




2007 年 9 月 9 日  星期日   晴天


2007-09-09 分類: 未分類

本來今晚的起心肝想做hw..
點知..
冇端端好灰= =

寫週記寫寫下
記得前幾年有個f1小妹妹俾我個樣嚇親==
再諗下點樣先可以令身邊ge人開心..
有人話
寧願犧牲自己都要換取身邊ge人快樂..
但係我feel到自己犧牲嚟都冇用lo
跟住無端端又諗生存ge意義係咩..
haha..
我d elaboration真係好勁= =
放心
我冇諗諗下諗住去死..

好掛住一首phantom ge歌..
wishing you were somehow here again

算la
唔做= =



2007-09-09 分類: 未分類

朝早返主日學..
譚太領詩講個個比喻幾有意思
主若是一朵玫瑰
我就要做一塊好醒神有光澤ge葉
而唔係一塊枯葉...
我同神ge關係應該要係無比親密..

唔知點解
覺得而家主日學活動係多..
但係學到ge野好少..

好耐冇食我最鐘意ge蕃薯糖水la
今日有得食..
超開心=]

因為下晝太哂..
所以懶惰ge我唔想出沙田報名..= =
ha
聽f6講去報另一個
或者下個月先la= =

商務超多人..= =

同班f4打波..
ha
有趣..

到而家仲未去學琴..
因為搵唔到個好老師
又會有位教我..
而且學費ge問題仲未解決到..
唉,,




2007 年 9 月 8 日  星期六   晴天


2007-09-08 分類: 未分類

今朝早去打波..
慘lu
又發癲lu= =
控制唔到自己隻手xd

之後幾個人一齊吹水
唔錯..
我又係度講5萬蚊= =
算la..
機會真係好微..

坤講咗句好正ge野..
"我係聖道個邊有好多發展ge機會"
跟住佢發覺自己失言..
係咁強調只限學業發展xddd
佢真係勁
咁快就結識咗個男人婆xddd

係神ge愛俾我最大動力面對明天

原來社論都幾好睇..

呢兩日睇咗兩隻dvd
一隻講火災
一隻講地震..
如果兩樣都可以predict到就好la..