或者我ge諗法係怪得無比
但希望睇呢篇野ge人體諒
----------------------------------------------------
記得有個弟兄同我講過
佢為佢唔係29分感謝神
我都覺
最識得感謝神ge
應該係岩岩返到嚟ge一群
ha
或者我咁講好過份
但係呢幾日
我就好似殘廢ge人一樣
不堪一擊
呢兩日精神好差
好想搵人傾計
低form ge唔明我諗咩
同form ge又一定會覺得我咁諗好煩
高form ge我又識得唔多
琴晚精神最差ge時候
a媽同我講
叫我去check卷
a爸之前又開咗兩張空頭支票俾我
即係..
係人ge角度嚟睇
我係一定無蝕底ge
今朝返團契ge時候
精神狀態差到極點
真係好痛苦
同tam sir傾完d對我一d都冇幫助ge野之後
就出嚟office出面祈禱...
睇創12
亞伯拉罕個時睇落去好識等候神
好順服
但係其實佢加咗好多人ge意思
同標叔傾
佢話
亞伯拉罕信心都唔係好大
但係因為佢第一步行岩咗
所以神就一路帶領佢
對唔住
我真係冇諗過會喊
拎呢個分數都喊真係博打
呢幾日係屋企都冇喊
返到學校先喊
真係冇諗過
我諗我喊係唔係因為埋怨神..
而係
覺得之前我學習倚靠神ge時候
同神關係好近
放榜後遠咗好多好多
一個親近過神ge人突然同神關係遠咗
係件好痛苦好痛苦ge事
到最後
入去更衣室安靜..(that's a good place xd)
係咁祈禱
決定唔check la
心裡面好平安
知道神叫我讀al ge話
會讀得開心好多
到最後成績或者唔係最好
至起碼都係為神而讀
係最小ge事上都唔順服
將來遇到更難ge決定
我一定順從人ge意思
我為今次ge學習感謝神
我想check或多或少都係唔順服
唔服輸
同埋有人ge計算係當中
所以都為神將我挽回感謝神
事情告一段落
用兩首詩嚟講我ge立志
1.你渴望有平安
期望信心長進
曾恆心的祈求與仰望
但不能有安息
得不著大福祉
除非你將一切全獻上。
2.你若願與主行
在主道光明中
常得著真平安心滿足
必要遵主美旨
將一切獻壇上
你才能得脫離眾罪污
副歌:你所有是否作活祭獻在壇上?
聖靈是否管理你心?
你若將身心靈
交在主的手裡
必蒙主賜大福享安寧
跟隨主耶穌 立志永不改
有主領我路 誰能加損害
無論何環境不分晝夜
耶穌我救主成為我一切
-------------------------------------------------
悲傷戀歌ge配樂真係好好聽...
有冇人陪我去睇戲a...= =
聽到電話
講完拜拜之後
我心諗
點解我咁快會講拜拜ge...
我真係唔知..
我心裡面其實好想搵人傾一陣計ge
或者
我知你忙掛..ha= =
又或者
我係逃避掛..
因為我唔知講咩野
個腦一片空白
我只係知道
身邊ge朋友
都會一個一個咁離去
|