li2233lch : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
無悔
li2233lch
暱稱: HIM
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2008-08-10
2008-08-04
2008-08-04
2008-07-28
2008-07-28

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 日誌統計 ::
文章總數: 951
留言總數: 116
今日人氣: 43
累積人氣: 15976
RSS Feed

2007 年 8 月 12 日  星期日   晴天


2007-08-12 分類: 未分類

我不識安慰人
ha
你講得岩
對唔住la(我知你一定唔想聽到我講呢一句)

下晝去一d唔知似咩ge大食會
無聊= =

聽日應該會好攰
但係有好多野想做



2007-08-12 分類: 未分類

琴晚冇端端有個好可怕ge念頭
我太傻la

就算我幾咁微不足道
我都有我ge存在價值
我都有我ge尊嚴

今日買咗p math,clc同埋ue 書
加埋500
差唔多la= =
要開始努力la!




2007 年 8 月 11 日  星期六   晴天


2007-08-11 分類: 未分類

今日下晝去聽黃生講交友戀愛婚姻
聽佢講見證
真係覺得佢同佢老婆係好夾...

黃生好似好固執
但係佢有個同佢一樣ge老婆
真係好幸福~

黃生同佢老婆講:你咪咁隨便俾我拖你隻手a
佢老婆講:我點會咁輕易俾人拖我隻手呢..
除咗笑之外
真係覺得
佢地好幸福

但願我係戀愛婚姻ge事情上唔好失腳
唔好比神行得更快..

夜晚去a爺屋企
我a叔間屋有無敵海景
正爆

好似有樣幾重要ge野冇打..
算la= =
唔記得la




2007 年 8 月 10 日  星期五   晴天


2007-08-10 分類: 未分類

或者我ge諗法係怪得無比
但希望睇呢篇野ge人體諒

----------------------------------------------------
記得有個弟兄同我講過
佢為佢唔係29分感謝神

我都覺
最識得感謝神ge
應該係岩岩返到嚟ge一群

ha
或者我咁講好過份
但係呢幾日
我就好似殘廢ge人一樣
不堪一擊

呢兩日精神好差
好想搵人傾計
低form ge唔明我諗咩
同form ge又一定會覺得我咁諗好煩
高form ge我又識得唔多

琴晚精神最差ge時候
a媽同我講
叫我去check卷
a爸之前又開咗兩張空頭支票俾我
即係..
係人ge角度嚟睇
我係一定無蝕底ge

今朝返團契ge時候
精神狀態差到極點
真係好痛苦

同tam sir傾完d對我一d都冇幫助ge野之後
就出嚟office出面祈禱...

睇創12
亞伯拉罕個時睇落去好識等候神
好順服
但係其實佢加咗好多人ge意思

同標叔傾
佢話
亞伯拉罕信心都唔係好大
但係因為佢第一步行岩咗
所以神就一路帶領佢

對唔住
我真係冇諗過會喊
拎呢個分數都喊真係博打
呢幾日係屋企都冇喊
返到學校先喊
真係冇諗過

我諗我喊係唔係因為埋怨神..
而係
覺得之前我學習倚靠神ge時候
同神關係好近
放榜後遠咗好多好多
一個親近過神ge人突然同神關係遠咗
係件好痛苦好痛苦ge事

到最後
入去更衣室安靜..(that's a good place xd)
係咁祈禱
決定唔check la
心裡面好平安

知道神叫我讀al ge話
會讀得開心好多
到最後成績或者唔係最好
至起碼都係為神而讀

係最小ge事上都唔順服
將來遇到更難ge決定
我一定順從人ge意思
我為今次ge學習感謝神

我想check或多或少都係唔順服
唔服輸
同埋有人ge計算係當中
所以都為神將我挽回感謝神

事情告一段落

用兩首詩嚟講我ge立志

1.你渴望有平安
期望信心長進
曾恆心的祈求與仰望
但不能有安息
得不著大福祉
除非你將一切全獻上。

2.你若願與主行
在主道光明中
常得著真平安心滿足
必要遵主美旨
將一切獻壇上
你才能得脫離眾罪污

副歌:你所有是否作活祭獻在壇上?
聖靈是否管理你心?
你若將身心靈
交在主的手裡
必蒙主賜大福享安寧

 

跟隨主耶穌 立志永不改
有主領我路 誰能加損害
無論何環境不分晝夜
耶穌我救主成為我一切

-------------------------------------------------
悲傷戀歌ge配樂真係好好聽...

有冇人陪我去睇戲a...= =

聽到電話
講完拜拜之後
我心諗
點解我咁快會講拜拜ge...
我真係唔知..
我心裡面其實好想搵人傾一陣計ge
或者
我知你忙掛..ha= =

又或者
我係逃避掛..
因為我唔知講咩野
個腦一片空白

我只係知道
身邊ge朋友
都會一個一個咁離去




2007 年 8 月 9 日  星期四   晴天


2007-08-09 分類: 未分類

今日聽道ge時候
冇端端記得標叔講過

如果神要你拎a
你拎個b
係你唔盡忠
如果神要你拎b
你拎a
係你唔順服

之前都錯過
懶過
咁點解仲係唔順服
唔接受呢個成績呢

或者
係自己責備自己過程
太痛苦la

今日講才幹ge比喻
以前淨係知一個得到5他連得一個2他連得...
但係忽略咗
他連得ge英文
就係talent
才幹

神俾人唔同恩賜
就算一樣恩賜
都有唔同程度
但係佢只希望人盡忠

但願到最後
我唔會俾神責備我懶
因為連自己責備自己都咁痛苦
俾神責備一定更可怕

Rom 6:23 因為罪的工價乃是死.惟有 神的恩賜、在我們的主基督耶穌裡、乃是永生。

其實
最大ge恩賜唔係屬世ge才幹
而係永生
我有冇好好利用呢個恩賜去榮耀神呢?