li2233lch : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
無悔
li2233lch
暱稱: HIM
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2008-08-10
2008-08-04
2008-08-04
2008-07-28
2008-07-28

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 日誌統計 ::
文章總數: 951
留言總數: 116
今日人氣: 0
累積人氣: 16028
RSS Feed

2007 年 7 月 7 日  星期六   晴天


2007-07-07 分類: 未分類

好似好耐冇打日記lu
係唔想俾人知自己到底點...

一直都以為...
日子會難捱
但係慢慢發現
原來神真係信實ge
佢聽禱告...
好耐個心都冇試過咁平靜
咁平安

今個星期好攰
hd bell 要表演
太耐冇打
隻手斷咁滯
唔知點解
覺得隊bell差咗好多..
仲差過以前13個人ge日子....
d音係多咗
係多咗d tech
但係真係好似打緊一首死咗ge歌...

之後返學校賣書
擦書ge時候...
隻手指紅哂...
係必然掛
世上冇不勞而獲ge事

借咗好多碟
全部紀錄片...
有d變態a可?= =
但係真係好好睇

計劃咗ge野
永遠都冇辦法達成...
而家覺得
跟哂d plan就好咩..
唔見得

打波...
而家拉波勁咗...
但係猜波好廢= =
成日唔知點打個波..
想拉..
但係唔穩定...
相信捱過呢d日子就會勁好多ge la~

跟住又有落街場打波...
同個傻佬打到我隻腳廢咗...= =
廖傑封佢做彈弓人..
但係...
我覺得叫佢做怪物好d bo= =
死衝...
再跳到超高...
拆板...
.....超悶= =

今朝好傻咁去咗大球場排隊...
真係精彩...
一去到...
就E400  la...
A個d聽聞係星期四排ge..= =
每個英文字母有999張籌
可怕= =

話說大球場冇得買野飲..
冇得買野食
又焗又熱
冇錯a...
係煉獄嚟ge= =

我去咗去買野飲la...(要行3個字路...)
出去要俾返張籌
我問d人:咁我點入返嚟a?
d人答:你拎過張新ge咪得lo...
正當我買完野返嚟
行到想死ge時候...
佢封咗唔俾人入去
d人話改咗政策(好奇怪...點可以叫政策)
唔放人入去...
(u blow me up.....= =)
咁我唯有搵個窿俾d野佢地(虐待人ge煉獄....5千人要係個門口咁大ge位攞野..)
自己一個人走...

而家銅鑼灣熱死人...
d熱廢氣焗到人超級唔舒服...
比起之前學樂理ge時候差超多
就連幾個月前都好幾倍...

奇蹟地趕得切團契
黃生:幫人買野飲ge決定好正確
少少犧牲換嚟返聚會ge時間...
ha...
你地要排到6點幾.
真係辛苦哂la= =

最無奈ge係...
咁多個話想去睇波ge人當中
得我一個係利記fans...
而我呢個利記fans..
最後都係去唔到
要讓張ticket俾細佬...
嗚...= =
人生真係無奈

------------------------------------
我係你心目中ge地位..
好似低咗好多la可...?
或者...
我都冇好似以前咁重視你la...
(我堅信每樣事情發生...雙方都有責任..)
應該係我錯la...
以前ge日子
就由得佢成為過去la...

等你返嚟
你都應該睇唔到咁多日前 ge 一篇無聊日記..
ha= =




2007 年 7 月 2 日  星期一   晴天


2007-07-02 分類: 未分類

每天都會有事令自己唔開心
已經麻木la
學識面對呢d事
係樣好寶貴ge財產

今日又睇記錄片
氣候對地球ge影響真係好大
都好奇妙

呢排d親戚好鐘意問我第時想讀咩想做咩

我未諗到
對於個d已經有自己理想職業ge人
我真係好羨慕好羨慕a....

前路係交係主手上
我應該要明白
都要順服

感覺上
我咳ge問題會繼續伴隨住我= =

下大雨
總比悶熱天氣好
大雨過後
會是新的景象




2007 年 7 月 1 日  星期日   晴天


2007-07-01 分類: 未分類

很累喔

面上整天掛著愁容
其實心中的擔子輕散多了
或許已經明白更多..

今日突然對校長講ge野好有共嗚
不偏離真道
傳純正福音
要得神的心
讀起嚟真係好唔掂
枉佢咁自豪= =

餐飯真係好唔掂
好懷念舊年個d 野食tim

 但係總括嚟講
今日聚會好有意義
學到好多野

運生d blocking原來幾勁 ga
時間同埋姿勢都唔錯
只可惜
佢block ge係譚仔xd




2007 年 6 月 30 日  星期六   晴天


2007-06-30 分類: 未分類

6月又到尾聲la..

琴日去咗校長請食飯
今年學生會差咗好多= =
野食又比舊年難食咗
琴日同培兩個人
悶到死= =

謝子俊同埋譚續強兩位對f5 女仔好有興趣lo
係咁問
我無奈爆= =

今日返團契
事前估唔到係陳sir帶...
超開心..
今日都有好多領受ge

我唔要做巴闌
口頭上敬拜神
心遠離神

動機過程結果
只要其中之一唔好
係神眼中都係失敗

陳sir又講到
神安排一段感情(佢今日講咗好耐...可能多大專生掛)
會同時感動雙方
所以一定唔會有單思苦戀ge情況出現(感覺上..佢好似黃sir咁成日哂命= =)
跟住...
佢就好自豪咁講佢ge經歷la=-=

係失敗ge經歷
原來一唔抓緊原則
就好易失足
弟兄係呢方面真係要站得穩

人睇起嚟係冇可能
在神眼中會係另一幅圖畫

要防備3G
Girl
Gold
Glory...
而家或者未面對
但係唔代表自己掂
將來可能都係不堪一擊
要儆醒a...

仲係不斷咳
感覺係好恐怖= =




2007 年 6 月 28 日  星期四   晴天


2007-06-28 分類: 未分類

呢兩日成日頭暈
好討厭

今日oral
遇到兩個同自己level差唔多ge
即係都係講到兩個pt就冇野講個類
但係幾enjoy
5min又岩岩好
ha
但係我喉嚨超唔舒服
d音食哂
超細聲
又好沉(我都覺恐怖la= =)
救命= =

eng起碼要有4等la....= =

去到禾輋梗係要探我舅公
有雪糕食ma
又有即製乳酪
今次食個士多啤梨+芒果...
突然發現
點解佢可以直接將生果加入去乳酪ge?
唔通...
係得ga?
咁ge話...
我之前諗咁多野
咪好傻lo= =
但係今日又諗多另一種方法la
一定好正ge
食唔食死人就另計

食完杯咁好味ge乳酪
就去搭巴士走la
而家d車馬力唔跳係咪勁咗= =
上山都可以用70km衝上去
但係以前正d
d司機轉彎唔煞制
感覺一流
5個字返到富亨
太正la
(突然好懷念以前ge日子tim= =)

好la
會考完哂la
我自由la^^

聽到一個消息...
話d尖子上到大學俾人蝦= =
本課生蝦佢地冇讀f7 d野
所以今日食飯ge時候..
一個f3見習輔導員話
6a都千祈唔好拔...
好想同佢講
你有6a先算la= =
不過
我都為班尖子悲哀ge= =
辛苦得嚟俾人蝦
應該會好無奈

好悶a
好想做義工a...