為我最心愛ge利記致哀
要我扮 我扮唔到 心情差ge時候 我ge眼神就會同人講 我超唔開心
eng day走火警 幾特別...
走個時 專登去買多次材料...
好想整得好
今日心情超差...
整野食失敗咗 不過咁難整 失敗都係正常ge 都食到ge~ 唔駛咁唔開心
返學校問伍太 佢話佢都唔係好識整.. 唉 唯有靠自己la
聽日點都要成功a!
今日 係放咁多日假以來 最覺得浪費時間ge一日
下晝冇端端落好大雨
去行咗一陣街 自己一個行 d sales都唔會埋嚟理 幾好
對身邊ge事愈來愈麻木 我唔想理 唔想知 知咗 只會令自己多咗一樣野憂心
要學習放開自己
作咗好多藉口嚟安慰自己
聽日睇嚟要買好多野..
自己照顧自己 就係自己唔開心哄返自己 開心ge時候又係自言自語 咁就叫做 自己照顧自己
今日係度諗 咁多野都可以自己一個人做 但係捉棋 就永遠都唔可以
之前睇f6捉棋 棋藝都算係進步咗 慢慢發現自己睇得穿對手諗緊咩 都算係一件值得開心ge事