每個人都應該有夢想
琴日聽恆星ge誕生
發覺有d野份notes都係答唔到我...= =
就算恆星要係一個星雲分裂出嚟
點解神唔可以做咗地球同其他星
其他星ge爆炸再形成更多ge星
點解地球同其他星一樣
一定要爆出嚟ge= =
今日好攰
3D version 冇咩特別
覺得以前ocean park ge超動感影院仲好玩d= =
好羨慕d人玩溜冰做咁多花式
好靚
4:50仲係megabox
5:20出現係現代
全靠個咁好人ge 的士司機
等我5:00可以出現係地鐵上面..
再加上我不停亂衝亂撞
終於俾我成功咁唔遲到la..
今堂好似發現到我學到野
因為p chan講上堂d野ge時候
我發現我將d vocab a~
usage a~
記哂入腦la
好野= =
聽日又去攰成日先
|