今朝早明明十點要去到九龍塘
但係9:15先起身..
但係都趕得切@@
聽好多聽唔明ge presentation
惟一學到ge就係newton's method...
其他咩都聽唔明
唉..
要學complex number la..
跟一個來自hku ge 肥佬professor..
睇佢個樣幾好人..
希望係我學得到la
唔好太難a..
唔想連對math最後ge興趣都冇埋
一點40分先放人
2:30返到cpu
今日fellowship學到好多野a~
每次查經都有好多得著..
真係好
之後又趕去美孚
4架46x一齊到總站
超神奇..= =
8月8號之後第一次咁人齊食飯..
當係為我慶祝(...無30分xd)
真係幾感動..
飽死lu..
唔知我細佬同埋表妹keep唔keep到高我一分ge傳統呢..= =
攰死lu |