聽日約咗輔導仔食飯(係咪好快手呢..讚我la xd)
但係..
今晚我發現一樣好大鑊ge野
就係我唔見咗張名單la= =
有冇親愛ge 1d組員可以救救我呢..
冇ge話
就唯有叫佢地做甲乙丙丁la==
好野
暫時見唔到佢地有人貌似亨亨
又因為yu sir聰明絕頂咁編咗4個平時一齊坐ge仔俾我
所以暫時未見有d咩不和
yu sir真係抵讚..
話說今日係library做野做到想死之際
當我苦思有咩好做ge時候
有一位應該係想增磅ge同學問我去唔去m記食雪糕
另一位就問我要唔要搵佢陪我買禮物(荒謬之至= =)
在此多謝兩位同學ge好意
下次我都係乖乖地專心做功課la= =
星期六朝去唔到cu tim
要去學complex number
下晝先自己去
|