今日chem test
雖然唔係話超難
但係因為溫得唔夠ge緣故
感覺極不良好
級社主席選舉真係幾搞笑
我地班d人一定係讀語言學ge天才=v=
6c今日盡顯功架xddd
估唔到phy竟然係方sir個度得到無限支持
超開心
最初我講我ge idea 俾黃sir聽
佢淨係一味反對
事實證明
方sir is a good teacher
不過
佢d廢話真係勁多
最初我諗住同佢鬥講廢話
點知到最後我都係忍唔住笑咗出嚟
d人傻ga
今日lo sir介紹個幾本書
已經俾人借哂la= =
真悲哀...
今日係library發現好多寶藏
有本書講理性邊緣ge phy
講緊有d proof其實自己都係難明都冇得解ge
ha
好想睇哂個個櫃d書= =
佢問咗個好得意ge問題
到底咩先叫做解釋到呢?
我覺得
logic本身就係哲學
我要時間a><
沒有一聲再見,沒有半聲淒怨,
淡淡去但無言,過去終於過去,
留下了當初一切在懷念。 |