今日5點半起身
趕draft
結果病情突然急轉直下
一個星期有多la
唔通我身體真係弱成咁?
唔想講野
只係想有一點點寧靜
所以今日係學校我竟然都發癲
當人地盡情傾計ge時候
我就自己一個人行埋一邊
感覺上
我極需要一口新鮮ge空氣
今日chem堂
我上堂個時唔明佢講咩a...
勁down
lunch用咗5min先諗得通呢個唔難ge cycle...
期間又有好多野堆嚟俾我做la..
mf下星期又要出練歌a
今次我唔要再俾人鬧a><
但係
連場地紙都冇
我點編???
dont play me la= =
d老師真係好鐘意最後一刻問我地要房
過份a><
之前大把時間俾你bk
點解唔提早一個月bk bo..
總之
壓迫感好大
閱理test
感覺不良好
我手寫唔到我心
注定死硬
唯有寄望第三第四篇
ue
因為佢出淺咗
加上今次輪到我查字典
所以full咗a!!!
開心死
太耐徘徊係合格邊緣
突然full令人好亢奮= =
無奈之下表演壎
原來都有好多人見過
吹得好差
原來天氣對樂器影響都好大ga
聽黃同學講先知
難怪走哂音
拎會考cert
到而家我仲未放得低
因為某d低form同學真係好著眼於我b ge科
成日攞嚟講
當然
我自己心態都係個主因
alevel都咁耐la
應該有個新ge開始
過咗咁耐
冇一科有認真溫過書
成績係低到不能接受...
整船
我個兩位組員真係好多廢話= =
最經典係9句廢話之後先一句正經ge句子..
其中一位火同學可能因為成長緣故
見到異性動物就會發哂癲
令人非常煩厭(比謝衰人更甚a....= =)
所以我馬上作出回應行動:計pmath xp
希望唔會真係做咗沉船組la
應該浮到ge
期間去彈琴
我又冇練la xp
點解我會應承幫人伴奏ge= =
無端端彈返路小雨
好難聽><
不能接受
有件令人好沮喪ge事
我個壎被口水嚴重污染(原來淨係吹氣唔噴口水都可以係難度)
明明係我表妹難得送俾我ge禮物嚟ge ma T.T
今晚又有一件好無奈ge事
面對自戀狂
我束手無策= =
每晚返到屋企
開電腦ge一刻
竟然成為咗我生活ge支柱
日子太難捱
太孤單 太寂寞
|