今日呢篇野得來不易
成日上唔到網
恨透icable 了><
今日第二日冬令會
感謝神
真係有無盡ge感謝
將我以前不冷不熱ge心又再火熱返
琴日ge喜樂一掃而空
變得好憂愁
因為愈聽道
就愈發現自己ge問題
貪心
可以係為自己積蓄
留低一d野唔俾神..都係貪
我貪學業
貪分數
貪音樂
好多好多野
我自己學咗
但係冇用係神個度
信心
係信神不叫自己缺乏
而唔係信神一定令自己富足
下一步雖然唔知係點都照行
需要ge信心實在太大
要我全然ge奉獻
唔留一點時間精力俾自己
我做唔到
為神而活
講就易
做就難
我ge肉體畢竟係自私ge
受苦ge時候要相信係神俾自己ge任務
欣然接受
我做唔到
一天ge難處一天當就夠了
今日只為今日ge事情憂慮
唔牽掛日後ge事情
我做唔到
一下子發現自己ge信心原來咁脆弱
真係令人幾灰心
但感謝神
佢叫我不要怕 只要信
佢係我隨時幫助
祈禱會睇約拿書
真係有好大提醒
最後個part
講約拿為一棵榭大大喜樂
又為棵樹枯乾埋怨
神ge回應係
約拿..你咁合理嗎?
原來我以前ge信心係建立係屬世ge事上
順境ge時候就信心大
逆境ge時候就軟弱
神原來不斷咁問緊我..
你咁樣合理嗎?
原來
我一直都咁對唔住神
信就是所望之事的實底
是未見之事的確據
建立係實質事情上ge信
唔係真正神想要ge信..
感謝神
|