今日超灰(天色都灰a..不過用到爛..唔用la)
琴晚溫到兩點
結果今朝早發現唔記得哂d野
小息想溫一溫
但係又要叫老師去mf開會
當d老師好似講d好好笑ge笑話時
唔應佢又唔得
唉..
不過可能溫咗都冇用
份test唔難
但係d ans千奇百怪
我完全冇信心寫個答案落去
幾時開始係咁..
點解會搞成咁..
唉..
付出同收獲成反比
ue份卷錯咗7-8分careless mistake
仲要錯得超好笑
chem al原來都要攞咁變態ge分數
我d test計到嚟先岩岩8成..
(聽隔離班有人話好易攞到= =)
做過d past paper
真係覺得超難
alevel實在係唔同層次
變態
係個好ge機會
俾自己完全ge信靠神
有冇人做獎勵計劃呢?
我仲差兩個project就搞掂la
有好idea不妨一齊做= =
實在諗唔到有咩自發又對社會有貢獻ge服務
返到屋企又係狂咳
去訓下覺
訓醒..望下個鐘
10點
聽日個pmath test
聽日個lab
唉...
今晚可能突破2點la
|