li2233lch : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
無悔
li2233lch
暱稱: HIM
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2008-08-10
2008-08-04
2008-08-04
2008-07-28
2008-07-28

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 日誌統計 ::
文章總數: 951
留言總數: 116
今日人氣: 20
累積人氣: 15953
RSS Feed

2008 年 1 月 4 日  星期五   晴天


2008-01-04 分類: 未分類

快死了 




2008 年 1 月 3 日  星期四   晴天


2008-01-03 分類: 未分類

琴晚係咁做lab report
但係做得好慢
做到嚟都點幾
去咗訓覺
到今朝先望下d cw

但感謝神
今日都幾精神

朝早搬凳a..
好樣衰..
搬唔切..

pmath test
要感恩

lo sir 講野實在太好笑
佢出語錄相信會非常暢銷

phy
聽到黃sir話d f4有好多野唔明
真係想偷笑..

lunch影音不錯
吸引我ge係個對夫妻實在好恩愛
神ge恩典藉著佢地向世人彰顯

ue對卷
愈對愈覺得自己唔掂
英文太差了
分數都只係負碌得嚟
況且同d真正高分差太遠

下學期ge精力睇嚟要全數擺係ue度..

mabel真係一位好好ge老師
最初俾佢教有d唔慣
甚至覺得俾緊一個"師奶"教緊
但係後來發現佢係位好細心又好有耐性ge老師..

只可惜我唔會係將chem讀好ge材料
我唔鐘意背..

今晚返到嚟
抽d時間睇書
實在係百忙之中一大樂事

心情複雜透了
原來忍係一件好艱難ge事情




2008 年 1 月 2 日  星期三   晴天


2008-01-02 分類: 未分類

今日超灰(天色都灰a..不過用到爛..唔用la)
琴晚溫到兩點
結果今朝早發現唔記得哂d野

小息想溫一溫
但係又要叫老師去mf開會
當d老師好似講d好好笑ge笑話時
唔應佢又唔得
唉..

不過可能溫咗都冇用
份test唔難
但係d ans千奇百怪
我完全冇信心寫個答案落去
幾時開始係咁..
點解會搞成咁..
唉..
付出同收獲成反比

ue份卷錯咗7-8分careless mistake
仲要錯得超好笑

chem al原來都要攞咁變態ge分數
我d test計到嚟先岩岩8成..
(聽隔離班有人話好易攞到= =)
做過d past paper
真係覺得超難
alevel實在係唔同層次
變態

係個好ge機會
俾自己完全ge信靠神

有冇人做獎勵計劃呢?
我仲差兩個project就搞掂la
有好idea不妨一齊做= =
實在諗唔到有咩自發又對社會有貢獻ge服務


返到屋企又係狂咳
去訓下覺
訓醒..望下個鐘
10點
聽日個pmath test
聽日個lab
唉...
今晚可能突破2點la




2008 年 1 月 1 日  星期二   晴天


2008-01-01 分類: 未分類

今日係一月一號
新ge一年嚟la
值得快樂

但係我做咩都提唔起勁..
再一次證明書應該係早幾日溫ge
到而家phy都係睇咗幾頁..

做咩會提唔起勁
我都唔知la= =

今年冇大計
反正有計劃都做唔到ge
不如連諗都慳返




2007 年 12 月 31 日  星期一   晴天


2007-12-31 分類: 未分類

琴晚計到點幾..
為咗計哂rex6
計到傻咗
雖然同照抄solution冇分別
但係總有學到d野掛

時間
我最需要ge係時間
俾半個鐘我磨一條數
我有信心計得到...

今日幾輕鬆
唱歌
而家去choir都唔開心lu..
唉= =
之後去打波
好凍a..

仲未溫matrix...
算la
溫咗都好似冇咩幫助= =