今日雖然係星期二 但係好唔快樂
打波打到好似打人咁 咁不如唔好打 而家係PE堂.. 就算比賽咁打都過份la 真係好離譜 難怪 你係呢form除咗"摯友"之外一個朋友都冇
chem堂好辛苦 好攰.. 作完文好似虛脫咁
今晚要溫phy= =
使我作你和平之子
我做得唔好 甚至 我根本做唔到
今朝個TEST 好開心A 我識做A 琴晚... 我溫溫下去咗訓 今朝好驚咁狂溫 點知溫咩唔出咩= =
PHY教慢D的確感覺良好好多倍 開始搵到樂趣
寧願補課都唔要飛書!!!
調位 唔好問我點解無端端調咗 唔好問我點解調到 其實... 我都有D無奈 不過唔駛第4次坐第一排係值得高興GA 話哂.. 我都唔矮A~= ="
放學去暴哂 個人俾太陽哂咁耐 有D燥= =
打波 自己一個人好傻咁跑嚟跑去 嚇走哂D人XDDDD
繼續做野.................
神真係好實在
兩個星期 靈修聚會MESSAGE都係同一個 就快將我逼到癲LA
神想我地為佢用盡自己 但係我有好多好多野想保留
我投降LA
屋企部機搞咗好耐 希望用到LA
琴晚去練跑 1500米6分十幾 如果之前冇跑同埋有得陪我跑 跑到抽筋 一定入到5分50幾GE~ 但係想跑快D...
今朝去HKU 學D野悶死人= = 全場釣魚...
今日成日都驚自己遲到 尤其係我搭車唔記得落車= =
晏晝食鳳爪排骨飯 幾失望GE 唔好食GE
食係度睇書真係好正A 風景好靚 今日個天好藍 好開心
有車唔搭去行路 今晚隻腳實痛死XD
想訓覺 但係有好多功課(差唔多日日都係呢句LA..)
HAHAHA 真開心 我第4次坐第一排LA 點解我手風咁順GA 次次都第一排. MS CHAU話俾我同人調位 但係邊有人無LALA會想坐第一排GA 唉= =
中化佢地GE討論好悶
今日PHY小班教學 兩堂勁快過 今日黃SIR轉性 話佢唔介意慢 只要我地肯補課.. 聽住先LA
超多野做A....
點解日日都身不由己要做咁多野GA 今日黃SIR問我地人生咁多野都唔做仲有咩意義 真係想駁返佢...= = 我都唔想 係超唔想
而家我有人GE軀殼 但係精神被四周湧嚟GE重擔折磨得不似人形
咁唔係人生