今日GE天色灰暗咗好多...
(原因....?)
天文台愈來愈廢= =
明明話新年後回暖GA....
今日去黃SIR屋企
原來我屋企去8個字就到
好大好靚
都有好多高達= =
佢個仔一定係KERORO..
黃SIR一開門
嚇咗一跳
見到特別嘉賓..譚仔(佢GE WINNING 技術真係連張子坤都不如XD)
好可惜要練CHOIR..
冇得打保齡球
冇得打桌球
冇得打機...
要去受苦..
李SIR話未見過GIRLS坐係CHOIR RISER 唱歌
就唔俾我地坐LA= =
4個幾鐘..
休息加埋唔夠5分鐘
而家返CHOIR GE 歡樂氣氛唔見哂...
又攰死LA.. |