好沮喪...
listening仲衰過test
中途出現ge故障對我冇咩影響..
反正都係唔識做..
pmath...
真正ge打擊
1a易到死..
但係..
我用咗>10min嚟做
之後有好多都諗好耐.
淨係計漏空ge都已經破盡我歷來ge記錄..
最可悲ge
係就算俾多一個鐘..
我都相信自己唔識做..
以前仲可以賴唔夠時間
而家..事實擺到明係自己蠢..
我冇得救..
我到底做緊咩....
但願今日ge我唔係我..
曾經認為
數學係我ge生命..
結果愈大個就對自己愈失望..
今日..我死透了
|