阿甘正傳真係百看不厭 我真係睇咗好多次la= = 今晚明珠播我又係忍唔住去睇...
我不相信運氣 我只相信在我身旁的神
今日又係全日都跑嚟跑去..= =
朝早去hku 有題數幾得意 complex no嚟ge
一份三文治 一個雪芳蛋糕 二個蛋糕仔 就係我ge lunch... 陰公
boys 終於入到決賽la 個評判好明顯想留面俾我地lo 每次彈我地都要讚返我地 其實唱得唔好 tenor都收唔齊 駐馬聽一入個時又冇聲 "幸好" 評判對此讚賞有加 話我地對細聲ge部分掌握得好.....= =
細佬舊曆生日 生日快樂la
phy charging簡直係奇景= =
晏晝同輔導仔食飯 好開心a 睇得出神係佢地身上ge工作 雖然都係未信 但係都值得感謝神
choir完咗 同k達一齊話小鼻 我地明明跟足佢a哥咁打機 點解仲係咁低分xddd
望住d f7 就會同自己講 我要俾心機讀書a 我想考好al 特別係pmath... 可能係因為ce ge關係掛 好想pmath A.. 但係呢個夢想離現實好遠..
日子真係難捱
MABEL病咗 要保重身體A
其實傑出學生GE定義係咩呢..
真係好無聊GE一篇文
放學好趕咁做MC 好多唔識 之後搵黃SIR 傾到6:45= = 原來AL MC真係幾好玩GE 學到好多野
聽日同輔導仔食飯 好想佢地信主 而家4個之中有3個唔信 而且都幾硬心 又唔認真.. 真係要靠神
琴晚好早訓 所以今日都撐得住.. PHY冇溫 quiz都冇溫..
中化test真係好趕
我d態度太差.. sorry la..
------------------------------------- 做兵法.. 加油la!