li2233lch : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
無悔
li2233lch
暱稱: HIM
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2008-08-10
2008-08-04
2008-08-04
2008-07-28
2008-07-28

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 日誌統計 ::
文章總數: 951
留言總數: 116
今日人氣: 13
累積人氣: 15946
RSS Feed

2008 年 4 月 14 日  星期一   晴天


2008-04-14 分類: 未分類

每日都有一千個令自己提唔起勁ge理由

人生就是面對痛苦的過程

細佬要做手術..
一定要局部麻醉
甚至可能要全身麻醉..

別害怕
天父必看顧

我很怕..
那怕只有1%的風險
我都怕...

lunch 後ge時間
簡直要了我的命..
想發夢..
但係偏偏冇得發..

神俾細佬一個咁樂觀ge性格
真係好

 

----------------------------------------------

臥龍跟鳳雛
兩人都是最聰明的策士
何以其中一人能名垂千古
另一人卻英年早逝?

後者太看重成功了

能做到"鋒芒不露"的人
才能笑到最後

-----------------------------------------------

聽日6c要加油!




2008 年 4 月 13 日  星期日   晴天


2008-04-13 分類: 未分類

去咁遠學琴真係苦..
來回5個鐘
咩精力都耗盡哂

a sir俾咗十首歌
兩星期要練好...

無彈咁耐
真係咩錯音都有
難得a sir係咁搵藉口俾我..

唔可以咁快放棄a!

做hw lu...= =



2008-04-13 分類: 未分類

今日主日學ge時候
無端端諗起一句話
人一生所做ge
無非係令自己唔駛死

人生真係要咁空虛咩..

又諗起一句話
人生面對最大ge難題
就係認識自己




2008 年 4 月 12 日  星期六   晴天


2008-04-12 分類: 未分類

對不起
琴日我太任性

今朝照舊去HKU
換咗個prof
冇咁眼訓
仲有d數易計咗好多@@
雖然lecture個part都係咩都唔明
大個一定唔要讀math

不過prof今日話大個無論讀咩科都避唔到數
讀pure bio都要計differential equation= =
讀quan fin要讀wave equation
讀金融要讀heat equation..
通通都係望而生畏ge數= =
不如..
讀bba lo.......................= =

係個度好似永遠都埋唔到堆..
今日人人都係到講拔尖拔咗去邊..
唉...
我彷彿係最屎個個..
雖然有"資優"頭銜
但係..
我只不過係學校讀得ok之ma..
相比起佢地..
n咁多個A
自修大學math同埋phy..
我呢..
連pure math都讀唔到..

係咪應該要慶幸..
呢d超人都拔走哂呢..
但係拔走哂又點
我都係咁蠢..
都係冇得救= =

走個時又見到個成日同車ge女仔
原來佢住大埔ga!
好野
以後有伴返大埔..
竟然要到第7堂先發現到= =

下晝練handbell
首歌真係好聽
大家不妨等星期三我地練緊ge時候衝入嚟聽xd

三點幾完..
自己一個人搬野搬到就嚟四點...

打波..
冇打兩星期..
一出手就驚人
覺得唔入ge就入..
覺得ok ge....就air= =

求神讓我明白你的旨意
讓我順服你的計劃
去除我心中一切屬世的念頭
讓我專心一意尋求你的喜悅

要專心讀書la
一年後就要考alevel




2008 年 4 月 11 日  星期五   晴天


2008-04-11 分類: 未分類

琴晚嘈到拆樓咁滯
勁早訓都要聽到勁唔想聽ge野

800米
人生陸運會最後一個項目
明知自己一定跑唔贏
所以
做咗個好盡責ge陪跑者..
群社係個項37分之中攞到20分..
完成任務掛..

冇得跑接力
因為我永遠都係弱者..
永遠都不被人賞識

對某人ge行為非常不爽
明知自己唔掂仲要死撐..
個社差d因為個60米輸咗
不過老麥好波!
最後過得超精彩

最後一次陸運會一個牌都冇
當然有遺憾
唯有放眼係班籃..乒乓波比賽..象棋比賽
要加油a

步操個時攰死人a
點解d人可以咁唔體恤學生..
真過份..

希望今晚我可以安安靜靜咁做自己野
如果有一晚寧靜就好la
但自從小二有記憶以來
呢樣野一直係奢求....

受夠了..