對不起
琴日我太任性
今朝照舊去HKU
換咗個prof
冇咁眼訓
仲有d數易計咗好多@@
雖然lecture個part都係咩都唔明
大個一定唔要讀math
不過prof今日話大個無論讀咩科都避唔到數
讀pure bio都要計differential equation= =
讀quan fin要讀wave equation
讀金融要讀heat equation..
通通都係望而生畏ge數= =
不如..
讀bba lo.......................= =
係個度好似永遠都埋唔到堆..
今日人人都係到講拔尖拔咗去邊..
唉...
我彷彿係最屎個個..
雖然有"資優"頭銜
但係..
我只不過係學校讀得ok之ma..
相比起佢地..
n咁多個A
自修大學math同埋phy..
我呢..
連pure math都讀唔到..
係咪應該要慶幸..
呢d超人都拔走哂呢..
但係拔走哂又點
我都係咁蠢..
都係冇得救= =
走個時又見到個成日同車ge女仔
原來佢住大埔ga!
好野
以後有伴返大埔..
竟然要到第7堂先發現到= =
下晝練handbell
首歌真係好聽
大家不妨等星期三我地練緊ge時候衝入嚟聽xd
三點幾完..
自己一個人搬野搬到就嚟四點...
打波..
冇打兩星期..
一出手就驚人
覺得唔入ge就入..
覺得ok ge....就air= =
求神讓我明白你的旨意
讓我順服你的計劃
去除我心中一切屬世的念頭
讓我專心一意尋求你的喜悅
要專心讀書la
一年後就要考alevel |