今日走咗去書城
我成個鄉下佬出城咁
過完關搵到地鐵
買到飛
不過..
唔識入閘= =
真係唔知個塊膠狀物體原來係放係感應器上面
落到車站
咩聲都冇
正當我沉思(係沉思..等車等勁耐)班車幾時到ge時候
佢無聲無息咁到咗
嚇死..= =
書城算大掛
不過..
又係典型ge"中國建築"
座野起到好靚
但係周圍全部都係爛地
一入門口就係我要搵ge琴譜同埋cd
證明大陸人好重視音樂
真係令人羨慕
d琴書好抵a
香港賣200幾蚊
上到去同版(wiener)質素都一樣只不過加隻簡體字..
25蚊..= =
唔怪得d人個個都話要返去
平時書展見到英文書80蚊都覺得抵
上到去一模一樣ge賣30蚊
原版書已經平成咁
個d老番梗係平得更離譜
唔算滿載而歸
因為budget唔夠
可惜
圖書館休館
冇得入去
可惜
如果大陸d冷氣開大d
此行ge印象一定更佳
地鐵&書城簡直焗死人
人又多天氣又熱
返到香港上火車簡直覺得架火車係天堂
去書城都打咁多野= =
冇計la
第一次去
井底之蛙係咁ge la..
-----------------------------------------------------
今晚睇rthk 個節目
好扎心
有人俾我慘好多倍
我冇理由自我放棄..
學習積極樂觀咁面對人生.. |