功課永遠都做唔哂
真令人沮喪...
PE堂繼續無聊打乒乓波
仲有好多陋習要改..
放學四社競技
群社贏咗
真係hae爆= =
返上去睇象棋比賽
繼續學到現實唔係自己想點就點
往往一d小細節可以決定全局
人生都係
錯少少野一生就毀了
所以
以前錯過ge野我唔會再錯
之後到自己捉
發現原來自己好靠感覺
直覺出錯ge時候
我真係個廢柴
我真係一世夠運
以前計數都係憑感覺
到中五感覺消失ge時候
就一沉不起
我知自己冇可能繼續負碌落去..
仲有學到唔好逼死自己
心情繃緊咗好耐la
再係咁落去
我會將自己逼瘋
|