每件事都要求自己做到最好實在太辛苦la
不如得過且過
輕輕鬆鬆咁過一日就算la
不過
以我ge性格
我一定會唔滿意自己
一定會後悔
一定會唔放過自己
係地上ge日子就係受苦a
如果係享福ge
天堂都唔係天堂la..
------------------------------------------
今朝睇rocket對jazz
簡直係一場亂戰
為t-mac默哀..
laker對jazz
如無意外會係4-2晉級
hawk好波
boston常規最勁
點知係最後過第一round xd
如果過唔到仲正
超強黑八..
--------------------------------------------
做任何事都唔可以俾自己後悔
都唔可以俾任何自己控制到ge"意外"發生
|