今晚本來諗住好似以前咁 8:30上床訓覺 借睡眠逃避一切問題
但係今晚我發現 問題根本冇解決過 令人不快的苦惱反而更難揮去
我在幹甚麼?
要認清目標 目的地還在很遠
真係慘.. 每次去都要跌一次 真係怕怕.. 明明今日已經慢GE MA...= =
玩完一日 就要俾心機做野LA
想有美好靈性的秘訣: 每天重溫救恩 記念主的愛
之前停咗學琴 兩個月前搵咗個老師 但係佢搬屋 所以一直都冇得學.. 留係屋企等電話
今日坐坐下同細佬講 不如唔好學琴lo
點知.. 今晚個老師就搵我去學la
真係神奇..= =
利記輸成咁... 無奈= =
勇士真係勁到= = 頭兩節>50% 命中率 恐怖到暈... 兩節就拋離laker 23分... 不過之後kobe追到反超前 不過又係死同一個問題.. 獨食... 唉..
jackson同kobe最後一分鐘鬥射3 pt 係今埸賽事ge亮點..= =
下晝睇傑志對南華 真係幾好睇 因為本身expectation好低..
神啊 求你鑒察我 知道我的心思